• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • 77michelle

Hoppas det kommer fortsätta vara fart i den här tråden trots Fb. Har inte Fb nämligen...

• vicky91

Hej. Plussa idag o tror att jag är i v6. Jag har en liten tjej på 9 mån som ammas fortfarande så ska bli spännande o se hur detta går. Har bf 5/11

• ellami
    vicky91 skrev 2015-03-07 20:41:27 följande:

Viktoriapaulsen@hotmail.com

Jag går gärna med i gruppen på fb ?! :)

Jag känner igen ditt nick! Måste vara från en gammal bf tråd, du råkade inte va gravid samtidigt som mig sist också? :P (har en liten född tidigt i juni förra året)
  • Lisa_1986

Plussade i torsdag och har BF 11/11. Gick igenom ett MA i november och håller tummarna för att det fungerar som det ska senhöst gången.

Vill gärna bli inbjuden till FB-gruppen. Hur gör jag då?

• Lillyros

Ursäkta att jag krånglar men den mail jag har till fb använder jag inte längre...vet ej hur man länkar heller (gammel kärring) hehe...heter iaf studioåtta Bengtsfors

• vicky91

Ellami - känner igen dig med ???? fick en flicka i maj o var med i olika grupper här på fl haha

• ellami
    vicky91 skrev 2015-03-08 07:36:38 följande:

Ellami - känner igen dig med ???? fick en flicka i maj o var med i olika grupper här på fl haha

Jag hade bf 3 juni från början o flyttades sen till 31 maj så jag var nog med i både maj och juni grupperna haha. Måste vara därifrån :p då kommer du också ha väldigt tätt! Hur känns det? Var det planerat?
Svar på tråden BF November 2015