• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Tumvante
    undringen skrev 2015-03-08 09:06:44 följande:

Bf november 2015, runt 2-5.

35 år. 6:e barnet...

Grattis. Men 6 st? Hoppas du har stort hus. Är det ett fotbollslag du jobbar på?
  • Fliickan89

När kommer ni berätta för alla att ni är gravida? Är rädd att berätta tidigt för missfall risken . Med sonen berätta vi direkt med pluset , V 4 . De flesta väntar efter V 12 o med Ultraljudet. Frågan är om man kan hålla sig vill nu ju ????

• Annapanna2
    Fliickan89 skrev 2015-03-08 09:50:18 följande:

När kommer ni berätta för alla att ni är gravida? Är rädd att berätta tidigt för missfall risken . Med sonen berätta vi direkt med pluset , V 4 . De flesta väntar efter V 12 o med Ultraljudet. Frågan är om man kan hålla sig vill nu ju ????

Vi berättade för mina föräldrar ganska fort för att dom misstänkte utomkveds och jag ville att dom skulle veta det. Nu ska jag på nytt ul på måndag (v. 5+4) och sen ett till v. 10 (9+0) och jag tror att om allt ser bra ut på nästa ul berättar vi kanske då. Hoppas allt går vägen! Så nervös hela tiden.. När tänkte ni berätta?
  • 77michelle

Hej! Samma här! Sjätte barnet. 37 år.

Blir jättekonstigt när jag ska citera...

undringen skrev 2015-03-08 09:06:44 följande:

Bf november 2015, runt 2-5.

35 år. 6:e barnet...

• Fliickan89

Jag vill berätta nu men jag vill se ett tickande hjärta först. Hade velat vid kub men de

gör inte sånt här längre för få barnmorskor :( men runt påsk vill jag , v 8+3 är de tidigt?

• vicky91

Ellami- det var ganska planerat. Vi bara "körde" på och så gick det haha jag vill ha tätt så det kändes lagom med 18 mån mellan :P ni då? :)

• Lulak1

Hoppas att ni ska skriva här också . Inte bara på FB . 

Vilken mvc ska ni  välja ?

Svar på tråden BF November 2015