• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • oldy
    Beya skrev 2015-03-06 15:24:29 följande:
    Tack! Skrev fel menade att jag skulle ta ett nytt gravtest om 14 dagar. Rinner mkt nu när jag går på toaletten så det måste vara kört nu. Har kalas för min son både ikväll o imorgon, vet inte hur jag ska kunna hålla masken känner också att jag bara vill gråta ut :(
    Okej.

Usch jag förstår precis hur det känns. Samma dag som jag fick MF flyttade vi, hela helgen var jag omgiven bland folk och vi sov över hos svärföräldrarna. Ville bara ligga ensam i ett mörkt rum och gråta liksom!

Blöder du mycket? Mitt var som en riklig mens, med klumpar och rejäl mensvärk.

Men tänk så bra det gick för mig, blev gravid direkt efteråt och det kan likaväl bli så för dig också. Har hört att man har lätt för att bli gravid efter MF.

Hoppas kalaset blir bra trots allt och att gästerna går hem tidigt så du kan pusta ut. Kram!
  • Kgb777

Stackars dig Beaya! Sedan ser det alltid ut som om det är mer blod i toaletten än vad det egentligen är när det blandar sig med vattnet, så om det inte kommit så mkt i bindan kanske det inte är kört! Har du väldigt ont också?

• 77michelle

Hej alla!

Hoppar gärna in här! Har bf 1/11. 37 år( äldst här månntro?!) Jag har fem barn sedan tidigare , ett MA i höstas och hoppas nu att allt går vägen.

Hur mår ni andra?

• oldy
    77michelle skrev 2015-03-06 19:54:47 följande:

Hej alla!

Hoppar gärna in här! Har bf 1/11. 37 år( äldst här månntro?!) Jag har fem barn sedan tidigare , ett MA i höstas och hoppas nu att allt går vägen.

Hur mår ni andra?

Grattis till plusset! Wow vilket gäng barn, så härligt.

Jag mår bra, än så länge! Detta blir mitt andra barn och jag har också ett MF i bagaget så är väldigt orolig..
  • Kgb777

Grattis! Fem barn , vad häftigt! Vilka åldrar? Jag är också 37 år.

• Beya
    oldy skrev 2015-03-06 15:47:42 följande:
    Okej.

Usch jag förstår precis hur det känns. Samma dag som jag fick MF flyttade vi, hela helgen var jag omgiven bland folk och vi sov över hos svärföräldrarna. Ville bara ligga ensam i ett mörkt rum och gråta liksom!

Blöder du mycket? Mitt var som en riklig mens, med klumpar och rejäl mensvärk.

Men tänk så bra det gick för mig, blev gravid direkt efteråt och det kan likaväl bli så för dig också. Har hört att man har lätt för att bli gravid efter MF.

Hoppas kalaset blir bra trots allt och att gästerna går hem tidigt så du kan pusta ut. Kram!
    Tack för ditt stöd det betyder mycket! Ja jag hoppas verkligen jag får samma tur dom dig att bli gravid så snabbt igen.. Men är rädd att det kommer ta tid o sluta på samma sätt.

Kram!
  • Beya
    Kgb777 skrev 2015-03-06 15:55:37 följande:

Stackars dig Beaya! Sedan ser det alltid ut som om det är mer blod i toaletten än vad det egentligen är när det blandar sig med vattnet, så om det inte kommit så mkt i bindan kanske det inte är kört! Har du väldigt ont också?

Tack! Nej har inte ont alls faktiskt. Men när jag sätter mig på toan så bara rinner det. Så det känns mörkt just nu :(
  • 77michelle

[quote=74970144][quote-nick]Kgb777 skrev 2015-03-06 21:17:35 följande:[/quote-nick]

Grattis! Fem barn , vad häftigt! Vilka åldrar? Jag är också 37 år.

Tack! Jag har tjej 15 år, tjej 13,5 år, kille 11,5, tjej 7,5 och minstingen 2 år igår.

Har du fler barn? Har inte hunnit läsa runt så mkt i tråden än.????

• majaG

Hej :) Jag är gärna med här. BF 12 november, andra barnet :)

• caruwlin

Jag går gärna med här. Plussade igår och testade om mig med clearblue imorse.

Enligt appen har jag BF den 11 november ( på min pojkväns födelsedag så vi kan ju hoppas )

Det är vårt första försök efter att ha slutat med p-ring. Har inte haft den ( normala ) mensen efter p-ring utan det tog dig verkligen på första försöket.

Äter även levaxin för lågt sköldkörtelhormon vilket jag trodde skulle försvåra processen. Nu blir det till att höja dosen. Det ända jag känner av e illamående på natten och morgonen, tröttheten vet jag inte om det är symtom då jag alltid e trött.

Grattis till er alla.

Svar på tråden BF November 2015