• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • klisterkalaas
    Trattkantarell skrev 2015-03-05 09:42:10 följande:
    Här är jag *vinkar* jag har mailat en inbjudan till dig, har du inte fått?
    Vill också ! Miranda Nyström på fb

En blå/lila profilbild
  • Trattkantarell

Facebookgruppen är hemlig som sagt, det syns inte för andra än medlemmarna att ni är med och den går inte söka på. Skicka er mailadress till mig om ni vill vara med

• Beya
    Kgb777 skrev 2015-03-05 09:20:46 följande:

Hej! Får jag vara med här? Plussade något chockartat igår efter att ha haft kraftiga menssmärtor men ingen mens. Trodde inte att jag skulle vara gravid eftersom vi bara haft sex en gång den här månaden. Uträknat Bf 10 nov. Först blev jag glad , men sen började jag tänka på allt som man får börja om med nu, har två barn den äldsta blir nio i år och den yngsta blir sex så vi har ju kommit ur småbarnsstadiet. Dessutom är jag snart 38 så jag tänkte hur kommer kroppen klara av en graviditet nu. Låg iallafall och oroade mig hela natten och kunde inte sova samtidigt som jag förstås är glad! Grattis till alla som plussat!

Då är vi nog gamlingarna här ;) är själv 36år :) jag har ett barn sen tidigare, en 6-åring. Har haft liknande funderingar som dig så du är inte ensam.
  • Kgb777

Grattis Beya till plusset! När är du beräknad? Ja först blev jag bara glad men sen började alla funderingar och oron komma. Har dessutom gjort ett rutincellprov för livmoderhalscellförändringar som jag inte fått svar på ännu, var nu 5 veckor sedan.

• Beya
    Kgb777 skrev 2015-03-05 10:46:20 följande:

Grattis Beya till plusset! När är du beräknad? Ja först blev jag bara glad men sen började alla funderingar och oron komma. Har dessutom gjort ett rutincellprov för livmoderhalscellförändringar som jag inte fått svar på ännu, var nu 5 veckor sedan.

Tack:)och grattis till dig också :) för ett år sedan var jag 100% säker på att jag inte ville ha fler barn. Så kan det gå:) är beräknad till den 8:e nov, du då?

Har själv lätta cellförändringar som de ska kolla igen om ett år.
  • Kgb777

Tack för svar! Låter ju betryggande att man kan ha det utan att det är någon fara! Jag har Bf 10 nov, men måste göra kejsarsnitt så det blir väl några dagar innan. Var också säker för ca1år sedan att jag inte ville ha fler barn, det har varit ganska jobbigt med sonens småbarnsår. Men men det är ju roligt att jag kunde bli gravid och på något sätt så är det faktiskt skönt att det är ganska långt emellan för då blir det inte två småbarnsamtidigt. Har du kontaktat mvc ännu?

• Beya
    Kgb777 skrev 2015-03-05 11:25:36 följande:

Tack för svar! Låter ju betryggande att man kan ha det utan att det är någon fara! Jag har Bf 10 nov, men måste göra kejsarsnitt så det blir väl några dagar innan. Var också säker för ca1år sedan att jag inte ville ha fler barn, det har varit ganska jobbigt med sonens småbarnsår. Men men det är ju roligt att jag kunde bli gravid och på något sätt så är det faktiskt skönt att det är ganska långt emellan för då blir det inte två småbarnsamtidigt. Har du kontaktat mvc ännu?

Ja jag tror också att det underlättar mycket att det är några år mellan barnen. Håller med dig om småbarnsåren!

Ja jag har redan kontaktat dem ????ska på hälsosamtal slutet av månaden.
  • Fliickan89

Har verkligen svullen mage o är i vecka 5 , Med sonen kom det senare. Brösten började göra ont idag . Ingen mensvärk mer så de är skönt. Vill va med i gruppen men hemlig så ingen ser då vi tänker berätta de efter v 12 .

Svar på tråden BF November 2015