• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Rödtulpan

Jag måste fråga er en sak. (Mina första graviditet så är lite hispig kanske)

Men idag har jag haft typ mensvärkliknande till och från hela dagen. Kommer inte blod, bara ont.

Man blir lite orolig, är detta vanligt?

Jag är i vecka 4+6

• ullstrumpa
    Rödtulpan skrev 2015-03-03 16:55:43 följande:

Jag måste fråga er en sak. (Mina första graviditet så är lite hispig kanske)

Men idag har jag haft typ mensvärkliknande till och från hela dagen. Kommer inte blod, bara ont.

Man blir lite orolig, är detta vanligt?

Jag är i vecka 4+6

Ja de e vanligt är livmodern som växer :)
  • Rödtulpan
    ullstrumpa skrev 2015-03-03 17:12:28 följande:

Ja de e vanligt är livmodern som växer :)

Åh tack för svaret!

Jag är så himla hispig nu och jag är rädd för att det ska hända något. Men då kan jag vara lugn :)
  • CJF2015

Hej!

Vill gärna bli medlem i Facebook gruppen, hur gör jag?

Jag är en 28 åring och detta blir vårt första barn. Beräknat till den 27/10 är i 5+6 idag. Bor i norra Norrland :)

• Trattkantarell
    CJF2015 skrev 2015-03-03 17:48:28 följande:

Hej!

Vill gärna bli medlem i Facebook gruppen, hur gör jag?

Jag är en 28 åring och detta blir vårt första barn. Beräknat till den 27/10 är i 5+6 idag. Bor i norra Norrland :)

Skicka din mailadress till mig
  • Maseralda

Hoppar in här jag med :) Plussade igår efter att ha försökt lite halvhjärtat i ett år! Går in i vecka 6 idag, har haft jätteoregelbunden mens så jag vågade inte testa förrän BIM+6 :P BF ser ut att vara runt 3/11 i alla fall. Är 29 år och har två killar sen innan på 4,5 år och 2,5 år. Just nu vill jag bara berätta för alla eftersom det tog så lång tid men min man vill vänta lite så vi får se hur det blir ;) Mår väldigt illa, hungrig hela tiden men kan ändå bara äta små portioner och har molvärk.

Är gärna med i FB-gruppen, skickar pm till dig Trattkantarell!

Svar på tråden BF November 2015