• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Ninni02

Vi har försökt få barn i två år och nu fått hjälp. Vi är glada men ändå inte, nu är vi rädda istället.. Dessutom mår jag illa, har ordentligt ont i magen och är supertrött. Är det bara jag som känner såhär? Jag trodde jag skulle vara så himla lycklig bara det tog men nu försöker jag bara ta mig igenom dagen utan att kräkas och ha ont. Visst kikar jag lite på barnvagnar, planerar rummet och säng men kanske inte med den där glädjen som jag trodde skulle komma. Dvala kanske man kan kalla det? Någon?

• Trattkantarell
    Cecilia2012 skrev 2015-03-02 20:40:29 följande:

[email protected] är den som jag är skriven på facebook men om det är min mail som jag använder som du vill ha så är det [email protected]

Ska bli kul o få snacka med er som också har bf november! :D

Jag skickade till båda för säkerhets skull
  • Cecilia2012
    Trattkantarell skrev 2015-03-03 07:10:25 följande:
    Jag skickade till båda för säkerhets skull
    okej, har inte fått nån inbjudan ännu :)
  • Amazinglife

Någon annan som har problem att somna på kvällarna? Inatt, igen, låg jag och snurrade till 2 på natten, innan jag somnade. Va hungrig, kissig, för varm, för kall, ont i tuttarna så fick ändra ställning för det eller så låg ja obekvämt av andra anledningar, inget va lixom bra... Ja e i v 4+6 idag..

• Fluff77

Jag vågar mig inte riktigt på fb anslutningen än. Graviditeten är högst oplanerad och extremt hemlig haha. Vi har ju en bebis på 5 månader. ...

Svar på tråden BF November 2015