• Ninni02

BF November 2015

Vi har försökt få barn i två år och nu fått hjälp. Vi är glada men ändå inte, nu är vi rädda istället.. Dessutom mår jag illa, har ordentligt ont i magen och är supertrött. Är det bara jag som känner såhär? Jag trodde jag skulle vara så himla lycklig bara det tog men nu försöker jag bara ta mig igenom dagen utan att kräkas och ha ont. Visst kikar jag lite på barnvagnar, planerar rummet och säng men kanske inte med den där glädjen som jag trodde skulle komma. Dvala kanske man kan kalla det? Någon?

• Ninni02
    Beya skrev 2015-03-06 10:38:12 följande:

Jag kan nog gå ur igen för nu kommer det blod :(

Åh nej. Hoppas det bara är blödande slemhinnor eller liknande. Kram till dig!
  • Ninni02
    Timglas skrev 2015-03-09 12:04:34 följande:

Kvinnokliniken på torsdag kl 9. Samma visa (missfall) som i januari visar sig så ska få komma in och få det bekräftat...:( tre missfall på rad nu...de är visserligen inte rättvist nånstans men jag kan ju bevisligen bli gravid iaf..

Vad tråkigt! Verkligen inte rättvist. Kram till dig!
  • Ninni02

Ärligt? Jag mår SKIT! Konstant illamående, svårt att få i mig mat och magknip lite nu och då. Tröttheten kommer krypande mer och mer. Lääängtar till vecka 12 (om vi kommer dit) så vi kan berätta och förhoppningsvis minskar illamåendet då. Gick idag in i vecka 7, inskrivning på mödra på torsdag och UL 31/3.

Hur mår ni andra?

• Ninni02

Jag skulle gärna vara med i Facebookgruppen. Skulle inte vilja lägga ut min mailadress här bara..

Svar på tråden BF November 2015