• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Hejhejhejilc
    LenaM32 skrev 2015-03-01 12:15:12 följande:

Hej! :)

Jag ska testa mig i veckan som kommer. Har haft molande/spännande värk över livmodern. Ömma bröstvårtor och ökade flytningar främst nu sista veckan.

Testade mig en vecka efter ev befruktning men då visade det neg. Håller tummarna nu på ett plus nästa vecka då ev mens ska komma.... Och om det är plus beräknas det till den 9/11!

Lena

Håller alla tummar, exakt lika symtom som jag har, är i v. 4+6 :) testade svagt pos på äl+15 och mycket starkare på tester igår så jag tror absolut det kan vara pos och att du testade lite för tidigt. Lycka till!
  • tildis1

Jag har skickat ett meddelande till dig Trattkantarell så är också gärna med i gruppen :) 

• Trattkantarell
    bettyboopan skrev 2015-03-01 11:33:42 följande:

Jag skulle oxå gärna gå med i fb gruppen. Kan nån annan på min lista se att jag går med där? Vi har ju inte berättat än så vill ju inte outa det genom att bån ser det.. :)

Det syns inte att man är med, den går inte söka på eller se vad som skrivs i
  • Carlin

Jag hoppar in här! Plussade i förrgår med lite blandade känslor, vi har pratat om barn ett tag men sagt att vi velat vänta lite men händer det så händer det och nu var det dags. Kom som en chock först och jag kände mig väldigt osäker på om vi var redo. Men när vi nu pratat igenom det samt pratat med min bästa vän så känns det redan bättre. Har förstått att detta inte är helt ovanligt är ju ett liv man ska ansvara för.

Jag är 23 snart 24 och mannen fyller 28 i år, vi gifte oss i oktober och bor i Malmö. Är väldigt osäker på hela graviditeten och lite rädd för hur min kropp ska reagera så jag hänger gärna med här för att få stöd och råd ????

• LenaM32
    Hejhejhejilc skrev 2015-03-01 13:28:09 följande:

Håller alla tummar, exakt lika symtom som jag har, är i v. 4+6 :) testade svagt pos på äl+15 och mycket starkare på tester igår så jag tror absolut det kan vara pos och att du testade lite för tidigt. Lycka till!

Tack snälla! :) Ja nu håller vi tummarna! Ska berätta hur det gått :)

Lena
  • grodansmamma

Fy vad orolig jag är! Fick rosa på pappret på fm, mu var det rosa/rött och har mer som mensvärk nu! Fan, hoppas verkligen jag inte ska få mf! :(

• bellos
    grodansmamma skrev 2015-03-01 17:25:22 följande:

Fy vad orolig jag är! Fick rosa på pappret på fm, mu var det rosa/rött och har mer som mensvärk nu! Fan, hoppas verkligen jag inte ska få mf! :(

Men åh, jag håller tummarna för dig och hoppas allt går bra! ??
Svar på tråden BF November 2015