• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Lizett

Tog ett nytt test idag :)) gravid stod det!!! Så glad!!!

Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen! :))

Har varje extremt hungrig, lite mer trött än vanligt och lite illamående men mest på eftermiddagen.

• Lizett
    Sofia87 skrev 2015-02-26 15:29:03 följande:

Hej hej!

Hoppar oxå in här :) plussade tidigt i morse.

BF 7/11 Första barnet och är 27 år!

Har molande värk i magen, ömma bröstvårtor och lite illamående till och från.

Känner mig sjukt chockad trots att det var jätte planerat :))

Jag har bf 8/11 :) vi har nästan samtidigt. :)

Mitt första barn också!! :)
  • fokus

Jag går gärna med i Facebookgruppen men lyckas inte pma dig trattkantarell då jag använder mobilen.. :)

• oldy

Jag har molvärk och är trött bara. Efter BIM brukar hormonerna ta fart och förra gången spydde jag varje dag mellan vecka 6-16! ;) Hoppas jag mår lite bättre denna gång, men å andra sidan lugnar det ju också en att allt flyter på som det ska.

• Sofia87
    Lizett skrev 2015-02-26 15:48:10 följande:
    Jag har bf 8/11 :) vi har nästan samtidigt. :)

Mitt första barn också!! :)
    Gud va kul :)

Vart bor du?
  • Trattkantarell
    fokus skrev 2015-02-26 16:03:59 följande:

Jag går gärna med i Facebookgruppen men lyckas inte pma dig trattkantarell då jag använder mobilen.. :)

Skickat =)
  • tantor

Molvärk, yr pga lågt blodtryck, fruktansvärt trött, nästäppa, illamående 10-19, ömma stora bröst. Livet är bra härligt ;)

Lite orolig hur man ska klara av att jobba då man är så trött hela tiden

• Fluff77

Plussat idag. Nervöst pirrigt omtumlande men ett glädjande besked. Mår illa o är trött. Ont i ryggslutet. (Orolig för foglossning då jag hade svår sådan under min senaste graviditet, har en bebis hemma oxo)

Svar på tråden BF November 2015