• Fluff77

BF November 2015

Plussat idag. Nervöst pirrigt omtumlande men ett glädjande besked. Mår illa o är trött. Ont i ryggslutet. (Orolig för foglossning då jag hade svår sådan under min senaste graviditet, har en bebis hemma oxo)

• Fluff77

Åh lilla Hej! Kul med en till som har många barn. Här bakas nr 4 nu. Oplanerat o chockade. Vi har en 5 månaders bebis hemma......

• Fluff77

Jag vågar mig inte riktigt på fb anslutningen än. Graviditeten är högst oplanerad och extremt hemlig haha. Vi har ju en bebis på 5 månader. ...

• Fluff77

Känns som mina symptom är borta. Tog ett till test igår tror det var 6e testet. Hann knappt lägga ifrån mig det förrän två streck lös starkt o fint.

Min kropp var ju nyligen gravid så den kanske inte ger fullt utslag på symptomen än. Jobbigt med en liten bebis o den fruktansvärda tröttheten.

Börjar ställa mig in på att det blir en liten 4a i vår familj. Känner mig lugn o inte orolig på något sätt. Plats har vi men det blir värre med bil. Får nog införskaffa en buss till 2 vuxna o 4 barn varav de två minsta blir det 13 månader imellan

• Fluff77

Tuggummigirl kul med fler med många barn i tråden! Jag har två år mellan mina stora o tro mig du behöver ingen dubbelvagn. Ståbräda räcker gott. Köp sen när du märker att det inte funkar isf. Vi behöver en dubbelvagn. Jag vill ha en donkey men har svårt att skiljas från buffeln vi har nu

• Fluff77

Jag har haft nån blödning tror jag. Blev smått rosa på pappret när jag va på toa i helgen. Inget mer eller ont. Borde jag ringa bm?

• Fluff77

Ville få till ett tidigt ul men på barnmorskegruppen i gbg gör de tidigast v 8 +0. Tycker det var sent. Man borde ju se ett hjärta redan nu tycker jag. 6+6 idag. Nåja d e la bara att vänta. Har tid hos läk 26 mars för ul o bokning av mkp

• Fluff77
    förstagångengravid skrev 2015-03-12 22:45:11 följande:

Har en fem månaders son verkar som vi visst väntar ett till 5+1 beräknad den 10 november men med min lille plutt var jag beräknad den 22 oktober men födde Den 5 oktober från börjar var han på vägs o födas den 9 september men men han lyckades hålla sig inne fastän Jag gick fem cm öppen efter dom stoppat förlossningen men envis kom ut tidigare :)

Kul med en till som har en liten bebis. Min är oxo född i september 14
  • Fluff77

Hej! Var på vul idag. Jag har ju haft småblödningar ett tag. Läkaren såg ett fint tickande hjärta. "Men det är på tok för litet" så jag kan inte mäta det. Du är i vecka 5. Sa hon. Wtf! Jag vet ju när jag testade pos o när ja hade sista mensen. Nu blir jag orolig för att d ska va nåt fel när det är så litet. Kom tillbaka om 3 veckor så får vi göra ett nytt försök sa hon. Lyckades få till ett besök nästa vecka istället. Oron minskade ju inte alls....

• Fluff77

Det är rätt viktigt att hon får mätt oxo för jag vill ha moderkaksprov och det ska man ju göra redan i vecka 11-12. Enl mina beräkningar är jag i v8

• Fluff77
    MakeitHappen skrev 2015-03-20 08:23:02 följande:

Ojdå!!

Men utgick hon inte från när du hade din mens... hoppas verkligen på det bästa!!! förstår att oron inte alls minskar!! :(

Ja hon frågade vilken dag som bar sista mens men hon kollade ingen snurra lr så. Fick tid på torsdag men funderar på att boka ett privat
  • Fluff77

Trattkantarell kan du skicka pm till mig. Vill gärna gå med o fb gruppen men vill inte skriva ut min mail.

Svar på tråden BF November 2015