• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • emmmsa

Jag är bara 16 år gammal, därför jag undrade :) grattis till er alla!

• Lizett

Hej hej :) tänkte hoppa in här!

Testade tidigt och + men svagt!! Tänkte testa idag också så hoppas jag på att jag kan få ett tydligare sträck:)

Har molande värk i magen, ibland mer, ibland mindre. Känner mig mer hungrig än vanligt och trött.

• Hejhejhejilc
    Lizett skrev 2015-02-25 13:40:08 följande:

Hej hej :) tänkte hoppa in här!

Testade tidigt och + men svagt!! Tänkte testa idag också så hoppas jag på att jag kan få ett tydligare sträck:)

Har molande värk i magen, ibland mer, ibland mindre. Känner mig mer hungrig än vanligt och trött.

Grattis, hur såg det andra testet ut? :D
  • karolinak
    Hejhejhejilc skrev 2015-02-25 19:12:33 följande:

I vilken vecka ska man kontakta BM, någon som har koll? :)

Så fort som möjligt så du kan få en tid till inskrivning. Här blir man inskriven tidigast v.8 (Göteborg)
  • fokus

Heej!

Vad glad jag blir av att ha hittat den här tråden! Jag hoppas att jag får hoppa in här med er! :)

Jag plussade i måndags 23/2 och är idag i v.5 (4+5). Första barnet. Fick missfall för ett år sedan i v.12 (11+0), så det känns verkligen underbart att plussa nu! Hurra! :)

• fokus

Glömde ju det viktigaste:

Jag vet inte riktigt vilken BF-räknare jag ska gå efter.. men runt sista oktober/första november gissar jag på. :)

• oldy

Hej på er!

Jag har nyss plussat och har enligt beräkning BF 7 november. Förra månaden fick jag MF så är orolig att det inte ska gå vägen denna gången heller..

Har en dotter på 1,5 år och hoppas det blir ett friskt syskon till henne.

Är trött och har molvärk men annars känner jag inte så mycket, med dottern kickade det igång i vecka 6.

Är gärna med i gruppen på Facebook, använder appen nu så kan inte skicka meddelande. Kan TS skicka till mig, tack?

Sköt om er och grattis till era plus!

• oldy

Kan förresten tillägga att jag plussade BIM-4 och -3. Har BIM på lördag.

Svar på tråden BF November 2015