• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • bellos

Plussade i onsdags :D första barnet för mig och min sambo. Enligt mina uträkningar så är det bf 3/11 men lär nog bli flyttad :)

Jag är 20 och sambon 23, vill gärna också vara med i fb-gruppen men vill gärna vänta till iallafall min familj vet om det.

Har tid den 12/3 först :( låååång väntan när man är nyfiken :)

Tog långtid för oss att få plusset, har dubbla livmödrar så jag hoppas det går vägen och allt kommer gå bra! :)

Nu vet ni lite om mig och stoooort grattis till er andra med! :D

• Fluff77

Åh lilla Hej! Kul med en till som har många barn. Här bakas nr 4 nu. Oplanerat o chockade. Vi har en 5 månaders bebis hemma......

• Timglas

Hej alla! Lägger till mig själv här :) väntar tredje barnet. Fick MA i januari och har därför valt att inte lägga så mycket vikt i denna graviditet förrän det gått någon månad, då missfallet tog ganska hårt. Tänkte låta hela mars gå innan jag kontaktar Mvc, vet ej hur långt jag gått pga missfallet..

• Jet85

Hejhej! Jag hoppar in här med har räknat ut att bebis ska komma 3/11 men vi får se. Jag har en prematurfödsel och 2 missfall i bagaget så oron är ganska hög just nu. Fick en blödning i förrgår som kommer och går, men symtomen tilltar så jag slutar inte hoppas än.

• Jet85

Vill förresten också gärna vara med i facebookgruppen men jag kan inte skicka meddelande... Använder appen.

• grodansmamma

Jag kan inte heller skicka meddelande till dig Trattkantarell, skicka tll mig :) är gärna med i fb-gruppen :)

• Bodil164

Åh, hej! Vad roligt, här h'nger jag på. Jag är 22 år och listade ut att jag är gravid i måndags. Det blir första barnet, och var inte ett dugg planerat, men oj så kul det ska bli! Bf har vi räknat ut till runt 5/11. :)

• Rödtulpan

Hej, jag plussade igår. Med två test. Första barnet. Lyckan är total!

Enligt beräkningar BF 3 /11

Är så himla kissnödig hela tiden! Är detta vanligt?

Plus att jag ibland känner att det stramar i magen, någon som känner likadant?

Lite smått illamående ibland.

• Mestis
    Trattkantarell skrev 2015-02-25 08:32:32 följande:

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

Grattis till alla å mig själv!

Plussade igår. BIM nu på måndag och enl FL BF 8/11. Vet att det är tidigt än men hoppas på det bästa.
  • ronja111
    Rödtulpan skrev 2015-02-28 12:45:10 följande:

Hej, jag plussade igår. Med två test. Första barnet. Lyckan är total!

Enligt beräkningar BF 3 /11

Är så himla kissnödig hela tiden! Är detta vanligt?

Plus att jag ibland känner att det stramar i magen, någon som känner likadant?

Lite smått illamående ibland.

Grattis!!

Kissnödig är vanligt! Jag kissar hela tiden känns det som. Och är törstig som en tok!

Undrar var detta ska sluta
    *hoppet är det sista som sviker*
Svar på tråden BF November 2015