• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Trattkantarell
    Fluff77 skrev 2015-02-27 10:29:08 följande:

Är gärna med i fb gruppen oxo

Jag behöver din mailadress för att kunna skicka inbjudan (:
  • Metalizer

Hej!

Hoppar med jag också! Plussade idag (svagt men synligt bim-4)

Och enligt uträkningar borde bf vara 10/11, blir mitt andra barn, äldsta fyller 3år i Mars.

• Glaning

Hej! Plussade i tisdags???? super glad och nervös! Blir första barnet för mig med är 23

Bf 3/11 om mina beräkningar stämmer ??

Brösten svullnade och läckte i torsdags förra veckan och har bara blivit svullnare och svullnare sen dess!

I onsdags så sov jag i storsätt hela dagen.

Igår spydde jag även på morgonen och hade en huvudvärk som kom från vem vet vart!!

Men idag så mår jag mycket bättre :) lite illamående och huvudvärk som kommer och går bara :)

• ticcer

Hej, äntligen får jag gå med i en gravidgrupp :D

Imorse så fick vi äntligen vårt plus :D BF är den 6 November, lyckan är stor nu :D

Jag är 20 och sambon min är 22 och bor i vårt hus :)

• Lizett
    Trattkantarell skrev 2015-02-25 08:32:32 följande:

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34

Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

Har mailat nu :)
  • fokus

Är det bara jag som har problem att gå med i facebookgruppen trots att jag fått en inbjudan? :(

• RebeckaLindh

Hej???? jag plussade imorse och allt känns så spännande, nytt och läskigt men det ska bli så kul! Skulle vara så kul att få prata med fler människor i samma situation. Jag har bf än så länge den 4/11. Jag går gärna med i Facebook gruppen. Hur gör man då? Kan någon mejla mig?????

• lilla hej

Grattis till alla Plus
    Lyckades också plussa idag Drömmer. BF 29/10 men kommer garanterat bli flyttad en vecka och gå över den tiden med en sådär 10 dagar. Fjärde barnet för mig (och definitivt sista). Har 3 flickor mellan 7 och 1,5 år. Vill givetvis också vara med i facebookgrupp

• ticcer

Jag är också gärna med i facebookgruppen, skicka gärna ett meddelande till mig här på familjeliv så jag kan skicka min mail :)

• Trattkantarell
    fokus skrev 2015-02-27 21:21:46 följande:

Är det bara jag som har problem att gå med i facebookgruppen trots att jag fått en inbjudan? :(

Fixat nu tror jag =)
Svar på tråden BF November 2015