• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • tantor

Hej!
    Plussade imorse Glad
    Har BF 6-8/11, har inte fått någon exakt BF än.
    Är 38år, har son sen tidigare, har ny sambo. Detta blir vårt första gemensamma barn.

• oldy

Jag gjorde privat VUL med dottern, värt varenda öre.

Med tanke på alla blödningar min första graviditet och missfallet förra månaden, så hoppas jag att jag kan få VUL denna gången, annars betalar jag själv.

• oldy
    Trattkantarell skrev 2015-02-26 10:55:13 följande:

Jag ska med göra privat ultraljud tidigt för att kolla läget, kostar några hundra men det är det värt

Jag hittar inte dig på Facebook, ska prova sen när jag sitter vid en dator.
  • grodansmamma

Är eet någon mer än jag som har massa symptom redan? Jag mår illa typ hela tiden och är trött, ja och så lite molvärk ibland. Men illamående redan?! Blä.

• Trattkantarell
    grodansmamma skrev 2015-02-26 12:47:10 följande:

Är eet någon mer än jag som har massa symptom redan? Jag mår illa typ hela tiden och är trött, ja och så lite molvärk ibland. Men illamående redan?! Blä.

Jag med! 
  • grodansmamma
    Trattkantarell skrev 2015-02-26 13:04:14 följande:

Jag med! 

Illamående du med? Blää! Hoppas det håller sig såhär så man inte kommer bo på toan sen!
  • Trattkantarell
    grodansmamma skrev 2015-02-26 13:07:10 följande:
    Illamående du med? Blää! Hoppas det håller sig såhär så man inte kommer bo på toan sen!
    Ja mellan varven, men det känns väldigt tidigt. Har inte behövt kräkas än
  • ronja111

Du är inte ensam! Jag är helt galet trött! Orkar inget. Blir redan lätt andfådd samt så har illamåendet börjat krypa sig på. Det kommer och går lite.
    *hoppet är det sista som sviker*
  • tildis1

Samma här. Illamåendet kommer och går, molvärken har varit mer eller mindre konstant i ett par dagar och brösten är så ömma att jag knappt kan krama min sambo
Svar på tråden BF November 2015