• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Trattkantarell
    Airforlife skrev 2015-03-01 22:41:28 följande:

Jag hoppar in här om det är ok? Jag vågar påstå att jag är gravid. Har testat med testlagrets gravtest och det visar en stegring. Jag är på bim -3 (äl +12) och strecket är rosa och man behöver inte vinkla testet för att se strecket. Testade med clear blue idag men fick ej gravid. Så nu ska jag vänta en vecka och testa igen! Så himla pirrig! Aldrig varit gravid och försökt i 1,5 år! På bilden är de 2 nedersta från idag! Vad tror ni? Ska jag våga hoppas?

Sådär såg mina med ut innan bim, ta ett digitalt om du känner dig osäker =)
  • grodansmamma
    Airforlife skrev 2015-03-01 22:41:28 följande:

Jag hoppar in här om det är ok? Jag vågar påstå att jag är gravid. Har testat med testlagrets gravtest och det visar en stegring. Jag är på bim -3 (äl +12) och strecket är rosa och man behöver inte vinkla testet för att se strecket. Testade med clear blue idag men fick ej gravid. Så nu ska jag vänta en vecka och testa igen! Så himla pirrig! Aldrig varit gravid och försökt i 1,5 år! På bilden är de 2 nedersta från idag! Vad tror ni? Ska jag våga hoppas?

Är absolut plus så grattis :) vänta några dagar till så får du säkert gravid på digitala med :) jag fick inte gravid på digitala förrän bim+3.
  • Airforlife

Aldrig känt sån lycka i hela mitt liv! Tack alla <3 jag tog test idag igen och fick ett ännu starkare streck men jag avvaktar lite med clear blue tills efter bim då! Hur räknar man ut beräknad födsel? Går man efter ägglossningsdagen eller första mensdag? Jag skulle också gärna vilja gå med i gruppen på facebook! pixcada@gmail.com

• Emma.K

Å vad skoj med en grupp! Jag skulle gärna vilja bli inbjuden på Facebook :)

• grodansmamma
    Airforlife skrev 2015-03-02 08:34:53 följande:

Aldrig känt sån lycka i hela mitt liv! Tack alla <3 jag tog test idag igen och fick ett ännu starkare streck men jag avvaktar lite med clear blue tills efter bim då! Hur räknar man ut beräknad födsel? Går man efter ägglossningsdagen eller första mensdag? Jag skulle också gärna vilja gå med i gruppen på facebook! pixcada@gmail.com

• grodansmamma

Du räknar från sista mensens första dag :)
  • Trattkantarell

Aldrig känt sån lycka i hela mitt liv! Tack alla <3 jag tog test idag igen och fick ett ännu starkare streck men jag avvaktar lite med clear blue tills efter bim då! Hur räknar man ut beräknad födsel? Går man efter ägglossningsdagen eller första mensdag? Jag skulle också gärna vilja gå med i gruppen på facebook! [email protected]

Skickat =)
  • Trattkantarell
    Emma.K skrev 2015-03-02 09:34:23 följande:

Å vad skoj med en grupp! Jag skulle gärna vilja bli inbjuden på Facebook :)

Jag har skickat meddelande till dig 
Svar på tråden BF November 2015