BF November 2015
Hej! Hänger gärna med här :) plussade igår, är enligt gravid-appen jag laddade hem i vecka 5 (4+3). Min första graviditet, är 30 år och har försökt i 6 månader att bli gravid. Har en son från ett tidigare förhållande på 4 år.
Hej! Hänger gärna med här :) plussade igår, är enligt gravid-appen jag laddade hem i vecka 5 (4+3). Min första graviditet, är 30 år och har försökt i 6 månader att bli gravid. Har en son från ett tidigare förhållande på 4 år.
Hej hej,
Tänkte hoppa in här med. Har enligt beräkning bf sista oktober. Men det kan ju ändras.
UL inbokat 13/3, första barnet
Hej,
Det är precis på gränsen till vecka 8 då. Den startar den 14/2.
Nej det är inte RUL, detta gör vi för att se så att allt stårt rätt till.
Jag går privat och min läkare (gyn) tyckte det var en självklarhet. Förstår inte att inte alla har rätt till det. I USA är det mycket vanligare med tidigt UL för att kolla så att allt är ok. Tycker det borde vara så i Sverige med
Är eet någon mer än jag som har massa symptom redan? Jag mår illa typ hela tiden och är trött, ja och så lite molvärk ibland. Men illamående redan?! Blä.
Jag med!
Skönt att man inte är ensam! Det jobbigaste är illamåendet, mår i princip konstant illa mer eller mindre...
Men om man känner såna här symptom, då borde det väl betyda att allt är bra? Även fast det är jobbigt med massa symptom så ser jag det som något positivt ;)
Jag ser det som ett gott tecken!
Som sagt, om någon vill vara med i den hemlig facebookgruppen så skicka ett meddelande till mig. Er mailadress borde räcka så kan jag skicka ut inbjudnin
Inget av det man skriver där syns på vanliga facebook
Idag har jag pratat med mvc, ska dit på torsdag! :)
Jag kan inte heller skicka meddelande till dig Trattkantarell, skicka tll mig :) är gärna med i fb-gruppen :)
Fy vad orolig jag är! Fick rosa på pappret på fm, mu var det rosa/rött och har mer som mensvärk nu! Fan, hoppas verkligen jag inte ska få mf! :(
Tack, är så himla orolig nu :( bara lite mer rosa än så länge iaf..
Tack, är så himla orolig nu :( bara lite mer rosa än så länge iaf..
Jag hoppar in här om det är ok? Jag vågar påstå att jag är gravid. Har testat med testlagrets gravtest och det visar en stegring. Jag är på bim -3 (äl +12) och strecket är rosa och man behöver inte vinkla testet för att se strecket. Testade med clear blue idag men fick ej gravid. Så nu ska jag vänta en vecka och testa igen! Så himla pirrig! Aldrig varit gravid och försökt i 1,5 år! På bilden är de 2 nedersta från idag! Vad tror ni? Ska jag våga hoppas?
Aldrig känt sån lycka i hela mitt liv! Tack alla <3 jag tog test idag igen och fick ett ännu starkare streck men jag avvaktar lite med clear blue tills efter bim då! Hur räknar man ut beräknad födsel? Går man efter ägglossningsdagen eller första mensdag? Jag skulle också gärna vilja gå med i gruppen på facebook! pixcada@gmail.com
Aldrig känt sån lycka i hela mitt liv! Tack alla <3 jag tog test idag igen och fick ett ännu starkare streck men jag avvaktar lite med clear blue tills efter bim då! Hur räknar man ut beräknad födsel? Går man efter ägglossningsdagen eller första mensdag? Jag skulle också gärna vilja gå med i gruppen på facebook! pixcada@gmail.com
Pratat med BM idag och hon beviljade VUL utan problem, så himla skönt!