• Mestis

BF November 2015

Trattkantarell skrev 2015-02-25 08:32:32 följande:

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

Grattis till alla å mig själv!

Plussade igår. BIM nu på måndag och enl FL BF 8/11. Vet att det är tidigt än men hoppas på det bästa.
  • Mestis
    Jet85 skrev 2015-02-28 10:28:39 följande:

Hejhej! Jag hoppar in här med smile1.gif har räknat ut att bebis ska komma 3/11 men vi får se. Jag har en prematurfödsel och 2 missfall i bagaget så oron är ganska hög just nu. Fick en blödning i förrgår som kommer och går, men symtomen tilltar så jag slutar inte hoppas än.

Jag har oxå premis i bagaget. Vilken vecka fick ni i. Dottern är född i v. 25 Lycka till!
  • Mestis
    Trattkantarell skrev 2015-02-25 08:32:32 följande:

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

Jag vill oxå vara med i FB gruppen. rasunda70@gmail.com
  • Mestis
    MakeitHappen skrev 2015-03-05 06:47:29 följande:

Grattis till alla som plussat :)

Får man fråga var ni är ifrån?  Någon runt Varberg kanske ? :)

Stockholm
  • Mestis

Jag har ännu inte gått ut med ngt! Väntar in KUBB test å kanske RUL. Det gjorde vi sist.

Då plussade vi april, berättade först efter semester i aug. Folk fick en liten chock ;) när man kom tillbaka alldeles rund! ;)

• Mestis
    MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:58:41 följande:

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

??
  • Mestis
    Mestis skrev 2015-03-24 03:40:43 följande:
    ??
    Flt, gjorde ett hjärta! <3
Svar på tråden BF November 2015