• tildis1

BF November 2015

Godmorgon! Plussade för snart en vecka sedan och får ett ca-BF till 3/11. 

Känslorna är som en berg- och dalbana, jag är så vansinnigt glad över barnet som verkligen var planerat och genomtänkt och samtidigt snurrar hela huvudet. Igår kom känslan av att "det inte finns någon återvändo" vilket kändes svindlande (men enligt mina lånade gravid-böcker helt normalt?) Hur går era tankar? Är det första barnet eller har ni barn sedan tidigare?

Jag berättade nästan direkt för min allra närmsta vän samt för mina föräldrar, och  faktiskt också för min chef. Jag är så löjligt orolig för missfall att jag vill ha ett skyddsnät kring mig om det värsta händer, samt möjlighet att sjukskriva mig smidigt. Resterande värld får vänta ett par veckor innan de vet.  

Är 23 och bor i Sveriges framsida, Göteborg Flört

• tildis1
    grodansmamma skrev 2015-02-26 12:47:10 följande:

Är eet någon mer än jag som har massa symptom redan? Jag mår illa typ hela tiden och är trött, ja och så lite molvärk ibland. Men illamående redan?! Blä.

Samma här. Illamåendet kommer och går, molvärken har varit mer eller mindre konstant i ett par dagar och brösten är så ömma att jag knappt kan krama min sambo
  • tildis1

Jag har skickat ett meddelande till dig Trattkantarell så är också gärna med i gruppen :) 

Svar på tråden BF November 2015