• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • anasi

Jag ansluter mig gärna! jag har BF 8/11 än så länge och är i vecka 5, Mycket kan ju hända ännU... För oss är det tredje barnet. Yngsta är bara ett år, så detta var inte planerat, men det blev som det blev i alla fall

Jag vill gärna vara med i Fb gruppen, Anastasia sieburg

• Ninni02
    Beya skrev 2015-03-06 10:38:12 följande:

Jag kan nog gå ur igen för nu kommer det blod :(

Åh nej. Hoppas det bara är blödande slemhinnor eller liknande. Kram till dig!
  • ullstrumpa
    Beya skrev 2015-03-06 09:38:12 följande:

Jag kan nog gå ur igen för nu kommer det blod :(

Håller tummarna för att det går bra ändå!
  • Beya

Tack! så ledsen nu. Svårt att sköta jobbet o se glad ut. Fick rådet att ta ett nytt graviditetstest om 14 veckor tills dess kan jag inte göra någonting. Kan det vara sköra slemhinnor? blir helt rött i toalettstolen när jag kissat men inte så mycket på min binda. Fy vad jobbigt detta är.

• ullstrumpa
    Beya skrev 2015-03-06 11:57:27 följande:

Tack! så ledsen nu. Svårt att sköta jobbet o se glad ut. Fick rådet att ta ett nytt graviditetstest om 14 veckor tills dess kan jag inte göra någonting. Kan det vara sköra slemhinnor? blir helt rött i toalettstolen när jag kissat men inte så mycket på min binda. Fy vad jobbigt detta är.

Usch lider med dej.... Ingen aning om hur mycket man kan blöda av sköra slemhinnor, men de e väl inget ovanligt att blöda i början vad jag har förstått. Har ingen erfarenhet av de själv men de kanske nån annan här inne har!
  • oldy
    Beya skrev 2015-03-06 11:57:27 följande:

Tack! så ledsen nu. Svårt att sköta jobbet o se glad ut. Fick rådet att ta ett nytt graviditetstest om 14 veckor smile4.gif tills dess kan jag inte göra någonting. Kan det vara sköra slemhinnor? blir helt rött i toalettstolen när jag kissat men inte så mycket på min binda. Fy vad jobbigt detta är.

Men vad konstigt råd? Testa om 14 veckor? Det är ju lång tid. Till mig sa de att vi kunde försöka direkt efteråt. Blödde rikligt i några dagar, 16 dagar efter MF kom ÄL och jag blev gravid igen. Kan du inte få UL och kolla hur det står fatt? <3
  • oldy

Tur i oturen så vabbade jag 1,5 vecka efter missfallet (vi båda blev sjuka) och det var väldigt skönt att slippa jobba. Jag grät hela dagarna. Hitta på någon sjukdom och stanna hemma några dagar, det kan du behöva. Kram

• Beya
    oldy skrev 2015-03-06 14:14:26 följande:

Tur i oturen så vabbade jag 1,5 vecka efter missfallet (vi båda blev sjuka) och det var väldigt skönt att slippa jobba. Jag grät hela dagarna. Hitta på någon sjukdom och stanna hemma några dagar, det kan du behöva. Kram

Tack! Skrev fel menade att jag skulle ta ett nytt gravtest om 14 dagar. Rinner mkt nu när jag går på toaletten så det måste vara kört nu. Har kalas för min son både ikväll o imorgon, vet inte hur jag ska kunna hålla masken känner också att jag bara vill gråta ut :(
Svar på tråden BF November 2015