BF November 2015
Hej. Plussa idag o tror att jag är i v6. Jag har en liten tjej på 9 mån som ammas fortfarande så ska bli spännande o se hur detta går. Har bf 5/11
Hej. Plussa idag o tror att jag är i v6. Jag har en liten tjej på 9 mån som ammas fortfarande så ska bli spännande o se hur detta går. Har bf 5/11
Viktoriapaulsen@hotmail.com
Jag går gärna med i gruppen på fb ?! :)
Ellami - känner igen dig med ???? fick en flicka i maj o var med i olika grupper här på fl haha
Ellami- det var ganska planerat. Vi bara "körde" på och så gick det haha jag vill ha tätt så det kändes lagom med 18 mån mellan :P ni då? :)
Trattkantarell- jag har inte fått nån inbjudan?! :)
Jag mår illa om jag inte ätit och e hungrig hela tiden o dricker määängder med mjölk haha
Någon som fortfarande ammar nu? Min 9 mån ammar mkt o vill inte sluta. Men ska försöka trappa ner o få henne att vilja ha välling. Just nu ingen panik men är osäker om min kropp klarar de hela grav
Jag har inte heller fått nån inbjudan än?
Viktoriapaulsen@hotmail.com
Ellami- skönt att jag inte är ensam. Jag ammar 3-6 ggr/ dag. Du då? Emellanåt hoppas jag att hon ska sluta själv för jag klarar inte att tvinga henne. Men jag har egentligen också tänkt runt ett år.
Jo hon äter mkt vanlig mat fast aldrig så att hon blir mätt utan måste ammas efter haha så hon får i sig mkt vanlig mat o di på dagen så natten blir inte så mkt. Jag kommer också ha svårt att sluta på natten. Dagen hoppas jag trappas ner snart av sig själv.
Hej på er
Tjej i Skåne som också väntar En liten i november jag bor i Skåne är det någon mer?
Jag är gärna med i FB gruppen, jag heter Jessica Erlandsson på fb.