• vicky91

BF November 2015

Hej. Plussa idag o tror att jag är i v6. Jag har en liten tjej på 9 mån som ammas fortfarande så ska bli spännande o se hur detta går. Har bf 5/11

• vicky91

Ellami - känner igen dig med ???? fick en flicka i maj o var med i olika grupper här på fl haha

• vicky91

Ellami- det var ganska planerat. Vi bara "körde" på och så gick det haha jag vill ha tätt så det kändes lagom med 18 mån mellan :P ni då? :)

• vicky91

Jag mår illa om jag inte ätit och e hungrig hela tiden o dricker määängder med mjölk haha

• vicky91

Någon som fortfarande ammar nu? Min 9 mån ammar mkt o vill inte sluta. Men ska försöka trappa ner o få henne att vilja ha välling. Just nu ingen panik men är osäker om min kropp klarar de hela grav

• vicky91

Ellami- skönt att jag inte är ensam. Jag ammar 3-6 ggr/ dag. Du då? Emellanåt hoppas jag att hon ska sluta själv för jag klarar inte att tvinga henne. Men jag har egentligen också tänkt runt ett år.

• vicky91

Jo hon äter mkt vanlig mat fast aldrig så att hon blir mätt utan måste ammas efter haha så hon får i sig mkt vanlig mat o di på dagen så natten blir inte så mkt. Jag kommer också ha svårt att sluta på natten. Dagen hoppas jag trappas ner snart av sig själv.

• vicky91
    jessicaskåne skrev 2015-03-13 14:54:19 följande:

Hej på er smile1.gif

Tjej i Skåne som också väntar En liten i november jag bor i Skåne är det någon mer?

Jag är gärna med i FB gruppen, jag heter Jessica Erlandsson på fb.

Grattis. Jag bor i lund skåne :)
Svar på tråden BF November 2015