• Kgb777

BF November 2015

Hej! Får jag vara med här? Plussade något chockartat igår efter att ha haft kraftiga menssmärtor men ingen mens. Trodde inte att jag skulle vara gravid eftersom vi bara haft sex en gång den här månaden. Uträknat Bf 10 nov. Först blev jag glad , men sen började jag tänka på allt som man får börja om med nu, har två barn den äldsta blir nio i år och den yngsta blir sex så vi har ju kommit ur småbarnsstadiet. Dessutom är jag snart 38 så jag tänkte hur kommer kroppen klara av en graviditet nu. Låg iallafall och oroade mig hela natten och kunde inte sova samtidigt som jag förstås är glad! Grattis till alla som plussat!

• Kgb777

Grattis Beya till plusset! När är du beräknad? Ja först blev jag bara glad men sen började alla funderingar och oron komma. Har dessutom gjort ett rutincellprov för livmoderhalscellförändringar som jag inte fått svar på ännu, var nu 5 veckor sedan.

• Kgb777

Tack för svar! Låter ju betryggande att man kan ha det utan att det är någon fara! Jag har Bf 10 nov, men måste göra kejsarsnitt så det blir väl några dagar innan. Var också säker för ca1år sedan att jag inte ville ha fler barn, det har varit ganska jobbigt med sonens småbarnsår. Men men det är ju roligt att jag kunde bli gravid och på något sätt så är det faktiskt skönt att det är ganska långt emellan för då blir det inte två småbarnsamtidigt. Har du kontaktat mvc ännu?

• Kgb777

Stackars dig Beaya! Sedan ser det alltid ut som om det är mer blod i toaletten än vad det egentligen är när det blandar sig med vattnet, så om det inte kommit så mkt i bindan kanske det inte är kört! Har du väldigt ont också?

• Kgb777

Grattis! Fem barn , vad häftigt! Vilka åldrar? Jag är också 37 år.

• Kgb777

Grattis till er som just plussat! Tuggumigirl jag har också Bf 9 el 10 nov. Vad har du för symtom? 77michelle jag har en dotter som blir nio och en pojke som blir sex. Så det blir ju lite åldersskillnad, men det gör inget. Dottern var helt oplanerad blev gravid när jag och min man varit tillsammans 3 månader, bodde inte ens ihop. Känner mig lite nervös nu nr jag är lite äldre, måste ju göra Kub test och så.

Svar på tråden BF November 2015