• Lillyros

BF November 2015

Hej! Jag är 31 år andra barnet, flicka född -10 har försökt 2 år drygt nu! Plussade igår!!!! Wiiii! Har gått på pergotime okt-dec...

Vad heter fb gruppen?

Trattkantarell skrev 2015-02-25 09:04:08 följande:

Grattis! Jag blir alltid lite extravarm i hjärtat när jag läser om när folk lyckas trots motgångar

Jag mår som jag förtjänar... Känns som om jag varit ute och festat ett par dygn: Trött, illamående, hungrig. 

Är glad över att känna saker, det blir mer på riktigt

• Lillyros

Har inte fått något på fb än...?

Trattkantarell skrev 2015-03-07 14:45:33 följande:
    Lillyros  Skickat inbjudan 
    Lorainz Skickat PM
    Bf9nov skickat PM

Makeithappen Jag tycker det är enklare med Facebook än Forum så jag kommer vara mer aktiv där.
  • Lillyros

Ursäkta att jag krånglar men den mail jag har till fb använder jag inte längre...vet ej hur man länkar heller (gammel kärring) hehe...heter iaf studioåtta Bengtsfors

• Lillyros

Jätte konstigt för jag har inte fått något!:( så himla oteknisk med! Haha kan de ha med att göra att jag surfar från appen?

Trattkantarell skrev 2015-03-08 19:40:09 följande:

Inte alls svårt, jag har skrivit till dig flera gånger nu? Har skickat vänförfrågan på Facebook som sagt........

• Lillyros

Inget illamående än, men sugen på något hela tiden! Är väldigt nervös, då vi försökt länge...slutade med p-piller december 2012..missfall vecka 12 i maj 2013, och efter det har det inte tagit sig för ens nu! Gick på pergotime okt-dec så kan vara efterdyningarna av dom som funkade:)vill bara att det ska stanna!

77michelle skrev 2015-03-09 07:07:11 följande:

Detta illamående... Inte sugen på något men hungrig hela tiden. Men tänker att det ändå är ett tecken på att allt står rätt till????. Hur mår ni andra?

Svar på tråden BF November 2015