lelle75 skrev 2015-02-01 04:30:44 följande:
Är aningen trött så vet inte vad jag skriver ibland. Menade tack till vsg som skickar bra länk för babymassage och som stöttade mig så att jag kunde sluta med ersättning. Hon hade fortfarande ont i magen igårkväll men somnade vid 00:30 till slut och har sovit till 4:00. Men hade sovit längre om hon inte hade varit så täppt, det var jag som tog upp henne o spolade hennes näsa. Hon var helt borta stackarn, så trött mitt lilla hjärta. Hon åt lite och somnade på studs igen. Hoppas att vi får sova lite mer nu.
Johjen - stackars er, hoppas verkligen att lilla Adam mår bra i sitt lilla huvud!
Vsg - hoppas inte att du blir sjuk nu och att magen din är bra nu! Måste vara urjobbigt att vara sjuk och ta hand om två barn.
Måtte vi alla få en bra söndag, detta var ju en turtråd så hoppas att det vänder för alla snart! Kram på er!
Lelle, hoppas du har fått sova lite mer nu på morgonen!
Tänkte bara berätta att en tjej i min mammagrupp hade stora problem med sin lilla dotter som skrek väldigt mycket och sov inte alls bra. Dessutom hade hon eksem och efter många olika funderingar uppräckte de att hon inte tål mjölk eller gluten. Så nu har mamman slutade med det mesta (hon går hos en dietist för att få hjälp o stöd) och dottern är som en ny bebis! Glad och pigg då hon äntligen lyckas sova på nätterna.
Så blir det inte bättre är det kanske värt att prova.
Kram