Danisen skrev 2015-01-31 11:37:11 följande:
Jag har skrivit in hennes födelsedag. Ska man ta bf?
Jag hade skrivit i födelsedatum men om man läser står det ju beräknadfödsel både i app och bok. Sen står det ju också att det kan skilja en vecka fram och tillbaka. suck ack och ve....
villsågärna38 skrev 2015-01-31 11:05:31 följande:
Usch, jobbigt!! Men han låter ju inte sjuk. Det är ju bra. Och är det en fas så går det ju oftast upp och ner. Man har bra dagar ibland och sen mer klängiga, frustrerande dagar. Här har vi också en gnällig dag idag men vi har ju en Mamaroo. Den underhåller henne en stund då hon är frustrerad eftersom den gungar. Kanske kan va nåt?
Annars är sällskap det bästa sånna här dar. Åk och hälsa på nån som också kan bära Elelr be din mamma komma som du skrev tidigare. Lovisa var lite sådär som Olle i julhelgen men vi märkte aldrig av det så mycket för var så många här då så alltid nån som bar på henne Kram
Nu sover han igen. Somnade i selen och jag lyckades lägga ner honom på mage så han fortsatte sova genom klappar på rimpan àla Wahlgren, hehe. Bara att sitta hör bredvid tills han vaknar. Får besök av släkt från Sthlm kl 14 och för första gången på länge skiter jag i att det är stökigt här hemma när det kommer gäster. Jag har iaf duschat för jag vart ner bajsade från haka ner till knäna nör vi bytte blöja förut
. Tack för tips, råd och pepp. Kram