• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Orkide
    lotie skrev 2015-03-18 12:49:52 följande:

Jaaaa:) vilken lycka, tredje gången gillt!

Man vill ju skrika till hela världen att man är gravid men vi vill gärna hålla det hemligt denna gången. Har inte gått tidigare då jag spytt i v 6 redan. Mår redan illa men hjälper att äta Hela tiden:)

Hoppas graviditeten och förlossningen också går bra denna gången!! phpJDbgbY95636.jpg

Grattis grattis!
  • minahjärtan0609

Grattis till dig med! Vilken lycka!

lotie skrev 2015-03-18 12:49:52 följande:

Jaaaa:) vilken lycka, tredje gången gillt!

Man vill ju skrika till hela världen att man är gravid men vi vill gärna hålla det hemligt denna gången. Har inte gått tidigare då jag spytt i v 6 redan. Mår redan illa men hjälper att äta Hela tiden:)

Hoppas graviditeten och förlossningen också går bra denna gången!!

• minahjärtan0609

Jag tog ett test idag på eftemiddagen, kunde inte låta bli... Tyckte mig ana ett svagt streck... Testar på söndag nästa gång men känner mig hoppfull

• CatarinaOGP
    momsan skrev 2015-03-18 11:24:37 följande:

Hur länge försökte ni innan det "tog sig"?

Tog ut kopparspiralen 25 februari och blev nog gravid 28e ungefãr!!! :) Med fõrsta barnet tog det 2-3 mânader, de andra tvâ gângerna (fick ett missfall mellan de pojkar jag har) tog det 1 mânad. Sâ det har alltid varit vãldigt snabbt..! Hoppas bara att det funkar denna gâng och inte blir missfall igen...
  • CatarinaOGP
    Nummer tre skrev 2015-03-18 11:49:44 följande:
    Grattis!!! Spännande Jag hoppas också på ett positivt resultat den här månaden! Hade missfall förra så hoppas att det ligger nåt i att man lättare blir gravid månaden efter..
    Tack :)
    Nãr vi fõrsõkte bli gravida andra gângen fick jag missfall. Sen blev jag gravid igen bara nâgra veckor senare sâ nâgon sanning ligger nog i det! :)
  • Zesssan

Fattar inte.. vi hade sex för tre dagar sedan och även för två..
    Jag mådde illa dagen efter dirrekt efter sexet,var hemma från jobbet i tisdags. Jag tänkte att nu är det magsjuka på G. Men det hände/händer inget!!!
    Igår fick sambon komma med Mc Donalds MAT för jag mådde så illa att jag inte kuna äta det jag hade med mig. Låter som jag är sken gravid :P för inte kan det hänt något redan? har ÄL idag enligt min app,sedan vet man inte exakt om man inte testar sig...

.

• Zesssan

Även nu på morgonen när jag skulle ge hunden mat så fick jag en kräkreflex, det får jag aldrig annars!  

• Zesssan

och så blev det fel igen. jag hade sex i Söndags och Måndags ... alltså 3 och 4 dagar sedan. 

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)