Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Grattis till er som är gravida :)
Jaaaa:) vilken lycka, tredje gången gillt!
Man vill ju skrika till hela världen att man är gravid men vi vill gärna hålla det hemligt denna gången. Har inte gått tidigare då jag spytt i v 6 redan. Mår redan illa men hjälper att äta Hela tiden:)
Hoppas graviditeten och förlossningen också går bra denna gången!!
Grattis!!!
Testade mig nyss... positivt! :)
Grattis till dig med! Vilken lycka!
Jaaaa:) vilken lycka, tredje gången gillt!
Man vill ju skrika till hela världen att man är gravid men vi vill gärna hålla det hemligt denna gången. Har inte gått tidigare då jag spytt i v 6 redan. Mår redan illa men hjälper att äta Hela tiden:)
Hoppas graviditeten och förlossningen också går bra denna gången!!
Jag tog ett test idag på eftemiddagen, kunde inte låta bli... Tyckte mig ana ett svagt streck... Testar på söndag nästa gång men känner mig hoppfull
Hur länge försökte ni innan det "tog sig"?
Fattar inte.. vi hade sex för tre dagar sedan och även för två..
Jag mådde illa dagen efter dirrekt efter sexet,var hemma från jobbet i tisdags. Jag tänkte att nu är det magsjuka på G. Men det hände/händer inget!!!
Igår fick sambon komma med Mc Donalds MAT för jag mådde så illa att jag inte kuna äta det jag hade med mig. Låter som jag är sken gravid :P för inte kan det hänt något redan? har ÄL idag enligt min app,sedan vet man inte exakt om man inte testar sig...
.
Även nu på morgonen när jag skulle ge hunden mat så fick jag en kräkreflex, det får jag aldrig annars!
och så blev det fel igen. jag hade sex i Söndags och Måndags ... alltså 3 och 4 dagar sedan.