Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Vi har berättat för barnen nu i helgen! De blev överlyckliga och kan inte vänta tills det blir november dock är det svårt att greppa och förstå att det är ett barn inne i magen när det inte syns. Men det är overkligt för oss med. Känns så roligt att hela familjen längtar tillsammans.
Vi berättade också för våra små i helgen. De blev också överlyckliga. Ritar teckningar på bebisar i min mage. Mycket gulligt. Är i v 8 och tiden sniglar sig fram. Men magen växer otroligt snabbt med trean måste jag säga. :)
Elyssa- vad har du för symptom? Jag är i v 6 och känner egentligen ingenting. Nästan så jag vill må illa så jag känner att det är på riktigt. Men jag är svullen och har ömma bröst.
BIM idag då enligt mina beräkningar, men ingen mens ännu, men dagen är ju inte slut än, så den kommer väl ikväll säkert...
BIM idag då enligt mina beräkningar, men ingen mens ännu, men dagen är ju inte slut än, så den kommer väl ikväll säkert...
Jag har alla symtom man kan få typ. Kraftigt illamående, trötthet, skitstor mage redan, fast jag är ganska smal i grunden. Har gått upp två BH storlekar redan. Är i v 8 och är livrädd för tvillingar.
Jag har alla symtom man kan få typ. Kraftigt illamående, trötthet, skitstor mage redan, fast jag är ganska smal i grunden. Har gått upp två BH storlekar redan. Är i v 8 och är livrädd för tvillingar.
Spännande! När ska du testa?
Tänkte köpa test imorgon och testa fredag morgon om den fortfarande inte dykt upp då, har inga test hemma nu (varför man nu inte köpt hem det min nöt) och man bör nästan testa morgon va? Den har inte dykt upp än iallafall.