• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • minahjärtan0609

Vi har berättat för barnen nu i helgen! De blev överlyckliga och kan inte vänta tills det blir november dock är det svårt att greppa och förstå att det är ett barn inne i magen när det inte syns. Men det är overkligt för oss med. Känns så roligt att hela familjen längtar tillsammans.

• Elyssa81

Vi berättade också för våra små i helgen. De blev också överlyckliga. Ritar teckningar på bebisar i min mage. Mycket gulligt. Är i v 8 och tiden sniglar sig fram. Men magen växer otroligt snabbt med trean måste jag säga. :)

• minahjärtan0609

Elyssa- vad har du för symptom? Jag är i v 6 och känner egentligen ingenting. Nästan så jag vill må illa så jag känner att det är på riktigt. Men jag är svullen och har ömma bröst.

• WiMe06

BIM idag då enligt mina beräkningar, men ingen mens ännu, men dagen är ju inte slut än, så den kommer väl ikväll säkert...

• Syoss
    WiMe06 skrev 2015-03-31 17:58:41 följande:

BIM idag då enligt mina beräkningar, men ingen mens ännu, men dagen är ju inte slut än, så den kommer väl ikväll säkert...

Spännande! När ska du testa?
  • Elyssa81

Jag har alla symtom man kan få typ. Kraftigt illamående, trötthet, skitstor mage redan, fast jag är ganska smal i grunden. Har gått upp två BH storlekar redan. Är i v 8 och är livrädd för tvillingar.

• Nummer tre
    Elyssa81 skrev 2015-03-31 18:29:44 följande:

Jag har alla symtom man kan få typ. Kraftigt illamående, trötthet, skitstor mage redan, fast jag är ganska smal i grunden. Har gått upp två BH storlekar redan. Är i v 8 och är livrädd för tvillingar.

Nu är det nervigt här tror att jag har BIM idag. Hann bara få mens en gång efter pillerstopp sen mf så svårt att ha riktig koll på mensen, men idag är det dag 28 efter mf. Än så länge håller sig mensen borta! Har inte samma symptom som innan mf då jag hade jättespända, ömma bröst. Nu har jag istället massor av vita flytningar och metallsmak men inga spända bröst.. Vet inte vad jag ska tro, men ska nog testa när jag kommer hem ikväll
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-03-31 18:03:24 följande:

Spännande! När ska du testa?

Tänkte köpa test imorgon och testa fredag morgon om den fortfarande inte dykt upp då, har inga test hemma nu (varför man nu inte köpt hem det min nöt) och man bör nästan testa morgon va? Den har inte dykt upp än iallafall.
  • Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-04-01 20:48:28 följande:
    Tänkte köpa test imorgon och testa fredag morgon om den fortfarande inte dykt upp då, har inga test hemma nu (varför man nu inte köpt hem det min nöt) och man bör nästan testa morgon va? Den har inte dykt upp än iallafall.
    Spännande!!!

Jag var så övertygad om att jag var gravid men testet visar blankt . Har stark metallsmak i munnen så har inte gett upp än. Tänker att ÄL kanske var senare än jag trodde. Eller så griper jag efter halmstrån.

Håller tummarna för dig! Jag ska försöka vänta två dagar nu innan jag testar igen, men har massa test hemma så det är svårt
  • Syoss
    WiMe06 skrev 2015-04-01 20:48:28 följande:

Jag hade testat imorrn. Är du gravid så borde det ju synas utan tvivel när du passerat bim med så många dagar lycka till!
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)