Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Jag har fått missfall. V 6. Känns jättetråkigt! Framförallt jobbigt fysiskt med alla hormoner och allt blod.
Det kom dock inte som en chock. Jag kände redan i början av veckan att det kändes fel att jag inte började må illa. Jag har ju varit gravid två gånger tidigare och instinkten känner hur det ska kännas. Igår började jag blöda, kraftigt och plötsligt.
Barnen har svårt att förstå hur det kunde hända. Min 9 åring vill veta precis hur det går till och vad som händer så nu kan hon allt om graviteter på gott och ont.
Vi kommer att ta nya tag så fort kroppen är redo och då ska vi vänta med att brätta för barnen till v 12.
Är ändå glad att vi berättat för de vuxna i vår närhet så förstår de varför vi inte är på topp denna påskhelg.
Styrkekramar till dig!!!
Jag har fått missfall. V 6. Känns jättetråkigt! Framförallt jobbigt fysiskt med alla hormoner och allt blod.
Det kom dock inte som en chock. Jag kände redan i början av veckan att det kändes fel att jag inte började må illa. Jag har ju varit gravid två gånger tidigare och instinkten känner hur det ska kännas. Igår började jag blöda, kraftigt och plötsligt.
Barnen har svårt att förstå hur det kunde hända. Min 9 åring vill veta precis hur det går till och vad som händer så nu kan hon allt om graviteter på gott och ont.
Vi kommer att ta nya tag så fort kroppen är redo och då ska vi vänta med att brätta för barnen till v 12.
Är ändå glad att vi berättat för de vuxna i vår närhet så förstår de varför vi inte är på topp denna påskhelg.
Minahjärtan - usch vad tråkigt för er. Håller med ovanstående att ni är starka som ändå berättade för barnen tycker jag. Styrkekramar och all lycka till framöver.
Fortfarande inga tecken på mens men inte på nån grav. heller. Köpte test i morse så tänkte testa imorgon bitti, men är så sjukt nervös inför resultatet. Det tar typ upp all tankeverksamhet just nu känns det som.
Nej var tråkigt, Minahjärtan! Beklagar verkligen
Fortfarande inga tecken på mens men inte på nån grav. heller. Köpte test i morse så tänkte testa imorgon bitti, men är så sjukt nervös inför resultatet. Det tar typ upp all tankeverksamhet just nu känns det som.
Hej!
Får man vara med här? ???? mamma till två pojkar 6 och 8 år som nu har bestämt att det är dax för nr 3!
Maken har precis övertalats och jag har just slutat med p-piller. Jag fick dock ingen mens denna månad. Brukar alltid få det. Har gjort gravtest som visar neg. Jag avvaktar och ser om ägglossning sker om ca en vecka. Mellan mina pojkar hade jag bara 21 dagars cykel så får se om det är samma nu. Har lite symptom som jag inte brukar ha.. Ont i äggledare , det stramar och gör ont, ömma bröstvårtor, lätt illamående, mätt snabbt och svullen mage. Kan ju vara varsomhelst.. Har just slutat med p-piller.
Hoppas på bim i slutet av april!
Frågetecken blev det.. Ska vara glad gubbe! Läs det så.