Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Får man hoppa in här?
Har en född 2001, andra 2013 och försöker aktivt få till en trea.
Mina tjejer är födda april 2005 och november 2006. Båda barnen har tjatat om syskon sista åren och jag har alltid tänkt att jag vill ha 3 barn. Sen en tid tillbaka är också maken med på planerna! Håller tummarna för att det blir som vi önskar. Jag har äl imorgon...
Vi kommer att ha två skolbarn när bebis kommer och jag tycker det ska bli helt underbart! Det kommer att finnas gott om tid att mysa med bebis och de stora barnen får mycket hemmatid då de inte kommer gå på fritids. Barnen vet inget ännu men de har länge önskat sig ett syskon så de kommer nog bli jätteglada.
Vi kommer att ha två skolbarn när bebis kommer och jag tycker det ska bli helt underbart! Det kommer att finnas gott om tid att mysa med bebis och de stora barnen får mycket hemmatid då de inte kommer gå på fritids. Barnen vet inget ännu men de har länge önskat sig ett syskon så de kommer nog bli jätteglada.
Vi hade tänkt att börja försöka nu i April men då vi ska utomlands i juni har jag nästan bestämt mig för att vänta med att börja tills efter Resan. Dels då jag annars kommer oroa mig för allt jag stoppar i min från all inklusiven och dels då jag mått så himla illa i början båda gångerna. Den som väntar på något gott... Om jag nu kan låta bli att tjtjuvstarta. Och sen får man ju hålla tummarna att det tar sig snabbt och att allt går vägen!
Första försöket tog sig inte här, mensen kom idag. Nästa månad skippar vi. Sen kör vi igen i Maj! Känns väldigt långt bort nu dock jag stannar kvar i tråden såklart.
Lycka till alla andra!
Mina barn är också födda 06 & 09 och jag tänker precis likadant. Är ju inte gravid (vad jag vet) än, men inom kort förhoppningsvis
Fattar inte.. vi hade sex för tre dagar sedan och även för två..
Jag mådde illa dagen efter dirrekt efter sexet,var hemma från jobbet i tisdags. Jag tänkte att nu är det magsjuka på G. Men det hände/händer inget!!!
Igår fick sambon komma med Mc Donalds MAT för jag mådde så illa att jag inte kuna äta det jag hade med mig. Låter som jag är sken gravid :P för inte kan det hänt något redan? har ÄL idag enligt min app,sedan vet man inte exakt om man inte testar sig...
.
Hej hoppar gärna in här om jag får. Har två flickor sen innan. Å nu vill vi gärna ha en 3 goding blev inget plus nu i mars så hoppas på april å det blir 4 försöket. Om jag minns rätt så har vi lyckats på 4 försöket med de andra 2.
Hej hoppar gärna in här om jag får. Har två flickor sen innan. Å nu vill vi gärna ha en 3 goding blev inget plus nu i mars så hoppas på april å det blir 4 försöket. Om jag minns rätt så har vi lyckats på 4 försöket med de andra 2.