Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Testade tidigt idag men dröjde nog 10 min innan jag vågade titta ???? känns lite konstigt, har aldrig testat såhär tidigt ngn gång, med första var jag nästan i v 8 innan vi testade och med andra var ngt liknande men då hade jag knappt fått tillbaka mensen. Känns sååå långt till den kritiska tiden är över men är sååå glad!
Wime06 grattis till plusset!
Tack alla för er sympati. Känns helt ok nu när hormonerna börjar gå ur kroppen. Blödningarna börjar avta tack och lov. Känner mig jätteladdad att köra på med nya försök direkt.
Tack alla för er sympati. Känns helt ok nu när hormonerna börjar gå ur kroppen. Blödningarna börjar avta tack och lov. Känner mig jätteladdad att köra på med nya försök direkt.
Testade tidigt idag men dröjde nog 10 min innan jag vågade titta ???? känns lite konstigt, har aldrig testat såhär tidigt ngn gång, med första var jag nästan i v 8 innan vi testade och med andra var ngt liknande men då hade jag knappt fått tillbaka mensen. Känns sååå långt till den kritiska tiden är över men är sååå glad!
Plussade i torsdags, livrädd för missfall, då vi fick det i v11 i maj förra året....mår lite illa till och från, gärna när sockernivån är låg.
Plussade i torsdags, livrädd för missfall, då vi fick det i v11 i maj förra året....mår lite illa till och från, gärna när sockernivån är låg.
Grattis ni som plussat!!
Här är det äl-tider igen. Vi försöker denna månaden iaf. Vi tänkte hoppa över denna äl först då den ger ett ev bf runt 30e december, men vi la ner allt tänkande. Blir det så blir det! Men använde inte äl-test och tajmade det så, utan vi var sugna helt enkelt och körde på :-P
Började blöda i förrgår, kommer blod när jag torkar mig (ursäkta den intima infon) är som slemblandat ljust rött. Kommer inte direkt ngt i trosskyddet. Har ont i magen och ryggen till och från. Kan det vara ett MF på väg eller är det tecken på ett MA? Känns så sjukt jobbigt att inte veta och dessa röda dagar också...