Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Fick idag en konstig metallsmak i munnen. Riktigt äckligt! Har jag aldrig upplevt under mina tidigare graviditeter.. Känns för tidigt för att få symptom bara. Hade ÄL i onsdags.
Jippi!!!
Tack alla. Kan inte riktigt fatta att det är sant. Känner egentligen ingenting förutom att jag mår väldigt bra
Tack alla. Kan inte riktigt fatta att det är sant. Känner egentligen ingenting förutom att jag mår väldigt bra
Bim var i fredags. 20:e
Tog ut min spiral i fredags och har fått en blödning idag. Ska inte ha mens förrän om 9 dagar. Någon som vet om det är normalt eller inte?
Tog ut min spiral i fredags och har fått en blödning idag. Ska inte ha mens förrän om 9 dagar. Någon som vet om det är normalt eller inte?
Grattis till positivt test!
Jag ska försöka boka tid för att ta ut spiralen nu i slutet av mars... Någon som vet om cykeln blir rubbad när man tar ut en kopparspiral eller om den fortsätter som tidigare... Alltså om man har äl samma tid som alltid? Tänkte ta ut spiralen efter mensen nu i Mats som borde komma om några dagar...
Hej! Här har det hänt grejer! Välkomna ni nya och grattis till plussen! Vad spännande!
På tal om åldersskillnad mellan barnen och Med risk för att trampa någon på tårna så är jag så glad över att inte ha en 2,5 åring och en nyfödd. När sonen var 2,5 kom lilla syster, mitt i värsta trotsåldern och husrenovering. Nu när dottern är 3 inser jag vilken otroligt rolig ålder det är - om man har energi att njuta av den. Förhoppningsvis blir dotterns ca 4 år när trean kommer.