• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Neprome

Ni som använder appar vilken/vilka har ni? Finns ju en hög att välja på ;)

• momsan

Jag tog inget test den här månaden men tror på bim lördag-söndag-måndag. Har NOLL symptom nu. Brukar alltid ha ömma bröst innan mens, som ger sig en eller två dagar innan mens, men ännu inget sånt. Jag tänker inte testa förrän tidigast måndag!

• WiMe06
    Neprome skrev 2015-03-16 09:09:10 följande:

Jag använder en app som heter reddville, har haft den sedan innan vi planerade barn, tycker den fungerar bra, för där kan man skriva in sin personliga cykel så den följs i en kalender.
  • Zesssan

Hej tjejer?? jag vill också vara med???????????????? Jag har två pojkar födda 05 och 08. Och nu har vi äntligen bestämt oss för att skaffa en sladdis?????och börjat att mysa...Igår hihi. Vi är otroligt sugna på en liten dotter denna gång ???? så vi testar lite olika taktiker här. Sedan blir det var det blir så klart ???? någon mer som planerar en sladdis.???

• minahjärtan0609

Välkmmen. Vi panerar också sladdis. Våra barn är födda 06 och 09

Zesssan skrev 2015-03-16 20:02:22 följande:

Hej tjejer?? jag vill också vara med???????????????? Jag har två pojkar födda 05 och 08. Och nu har vi äntligen bestämt oss för att skaffa en sladdis?????och börjat att mysa...Igår hihi. Vi är otroligt sugna på en liten dotter denna gång ???? så vi testar lite olika taktiker här. Sedan blir det var det blir så klart ???? någon mer som planerar en sladdis.???

• minahjärtan0609

P tracker heter min. Tycker den är bra.

Neprome skrev 2015-03-16 09:09:10 följande:

• Zesssan
    minahjärtan0609 skrev 2015-03-16 21:43:29 följande:

Välkmmen. Vi panerar också sladdis. Våra barn är födda 06 och 09

Tack! :) okej vad spännande! Har du flickor eller pojkar eller både? När började ni verkstaden då? ;)
  • lotie

Dumma mej kunde inte hålla mig! Drömde att jag plussade som jag gjort med båda mina barn innan jag plussat så var tvungen att testa! Såg direkt en svag skugga. Har aldrig haft antydan till det innan så nu blir jag ju galen:(

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)