• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • WiMe06

Stort grattis Elyssa, håller tummarna att allt går väl.

Här har vi just avslutat första mensen efter att jag tog ut spiralen, så nu räkna vi med ÄL den 19-20 mars och BIM den 31 Mars. Hoppas på denna månaden nu. Vi kommer köra på trots risk för ett julbarn, det är lika välkommet när det än kommer för nu längtar jag såå mkt.

• Syoss
    lotie skrev 2015-03-10 16:34:28 följande:

Grattis vad roligt=)

När har ni andra BIM?

23e
  • jagmamma

Grattis Elyssa!

Här fick jag svaga test men ändå blödning. Missfall eller felaktiga positiva grubblar jag inte mer på. Men haft väldigt kort lutealfas på ynka 10 dagar nu så oroar mig för att det är problem.

Kommer inte försöka aktivt med tester och grejer nu på tre månader eller så (pga plugg/jobb/övriga barn-situation vid ev BF men skyddar oss inte heller och blir det så får vi lösa det

Denna månaden blir BIM typ 26e.

• Orkide

Grattis Elyssa! Spännande!

Min minsta hade BF den 24 nov 2013 men dök upp lite tidigare (1 dec..). Tänkte också först ånej ett decemberbarn.. stackarn. Men nu känns det mysigt

• Orkide
    Orkide skrev 2015-03-11 06:44:53 följande:

Grattis Elyssa! Spännande!

Min minsta hade BF den 24 nov 2013 men dök upp lite tidigare (1 dec..). Tänkte också först ånej ett decemberbarn.. stackarn. Men nu känns det mysigt smile1.gif

Menade att hon hade BF 24 december
  • jagmamma

Tycker det är många som suckar över decemberbarn, men för min del tycker jag det skulle vara trist att träffa midsommarafton som nyårsafton t.ex vad gäller scårigheter med kalas.

Jag fyller visserligen själv år på påskafton i år t.ex, men det firas ju inte på samma sätt.

Inga jag känner som självs är födda i december har själva "lidit" av det. För vår del har vi ett oktoberbarn och ett februaribarn, skulle bli billigt och bra att kunna ärva de äldres vinteroveraller osv när det är rätt storlekar ????

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)