• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Ananasen
    Elyssa81 skrev 2015-02-28 12:29:52 följande:

Vi försöker fortfarande. Är på första försöket. BIM 9-10 mars. Är helt klart skengravid :). Tänkte väl testa i slutet av nästa vecka.

Åh vad spännande, håller tummarna! :)
  • Syoss
    momsan skrev 2015-02-28 12:18:59 följande:

Vilka är kvar i tråden och fortfarande försöker? Hur har det gått för er TS?

Jag är kvar men har inte gjort något försök än jag hade precis haft äl när vi bestämde för att skaffa en trea. Min mens tog slut igår så jag har typ 1,5 vecka till äl och första försöket!
  • minahjärtan0609

Jag är kvar och försöker. Mensen kom förra helgen , på dagen. Jag har åtminstonde regelbubden mens även om det är tråkigt att det inte tar sig. Nu dags för nya försök. Jag har ägglossning någon gång mellan denna och nästa helg.

• Hjalmarsmamma

Jag är också kvar, men vi har ännu inte börjat försöka. Vi ska börja försöka i april/maj.

Jag planerar att ta ur min kopparspiral om en månad ungefär. Längtar...

• WiMe06

Hej alla! Hoppar gärna in här, har inte läst igenom hela tråden men vi är ett par som försöker få vårt tredje barn. Har två pojkar sedan tidigare, födda 07 och 09.

Tog ut min hormonspiral den 18/2 så det är precis nytt, fick inga blödningar efter den togs ut. Har haft väldigt dålig koll på mina menstruationer så vet inte riktigt när nästa mens kommer. Hoppas ägglossningen funkar bara. Tyvärr har min man fått prostatit vilket kan påverka att spermierna blir lite slöa men vi hoppas att det verkligen inte ska påverka för mycket.

• jagmamma

Vi var på andra försöket, fått svaga plus men började blöda idag, två dagar tidigt. Väldigt rubbade cykler senaste månaderna. Nu blir det tyvärr paus pga skola, jobb osv och vill väl ändå inte ha bebis för nära julafton.

Varit väldigt deppigt men får hålla oss två månader och försöka sedan igen och hoppas att det går då!

• Carolina01

Jag är nykomling och kvar:)! Har inte börjat försöka än, planerar att ta ut spiralen i slutet av mars ovh börja försöka i april... Vill hellst ha ett vårbarn nästa gång:)! Om nu inte maken ändrar sig om att skaffa en trea:/

• Orkide

Hej! Vi vill ha en trea vi är bara lite oense om när Våra barn är 3 och 1 år. Jag tycker vi kan ta ut spiralen o börja typ i april-maj men sambon tycker hösten... Kan nog inte vänta så länge.. Min kropp skriker efter att få bli gravid igen..

• lotie

Jag är med kvar!

Igår började jag testa med äl- test på dag 14 mina cyklar har ju varit 31,36,40 dagar de senaste så har ju ingen aning om när jag har bim eller äl. Helt blankt hitills iaf. Sexar på hela månaden denna gången iaf.

Idag ska jag till privata Gyn på första besök och hoppas han gör en ordentlig undersökning och även kollar min sköldkörtel. Sen får vi se vad han erbjuder för hjälp!! Så håll tummarna allt går bra.

• lotie

Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(

Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)