Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Hej på er! Plussade svagt förra veckan men efter en helg av avtagande symptom testade jag negativt nu på morgonen :( Har som små värkar från och till så bara vänta på blödningen...
Hej på er! Plussade svagt förra veckan men efter en helg av avtagande symptom testade jag negativt nu på morgonen :( Har som små värkar från och till så bara vänta på blödningen...
Supertråkigt Kakanssmulor! :(
Hade ÄL i helgen och förväntad BIM är tidigast 27/2. Dock så har vi börjat tveka lite om vi verkligen inte är nöjda med två barn. Vi har bokat en resa och åker nästa månad. När vi bokade resan så kände vi nog båda två att vi har det rätt smidigt nu. Vi får väl se helt enkelt. Fick bara till det en gång vid ÄL så oddsen är inte så höga :)
Vad tråkigt kakansmulor! Även om man vet att det är ofta det blir så att det inte tar sig eller blir tidigt missfall blir man så besviken,. Jag har redan skrivit långa listor med namn till den eventuella trean.
Vad heter era barn och vad har ni för förslag till trean?
Alltid kul med barnnamn!
Mina barn heter Ebbe och Ester och en eventuell trea har många tjejnamn som förslag så som Greta, Signe, Agnes... Killnamn har jag alltid tyckt varit svårt, kanske Sigge, Manne, Elton elle Elliot.
Vi har ett starkt namnförslag till trean: Axel Erik. Tjejnamn vet vi inte ännu, men det finns ju tid att fundera.
Åh, vad tråkigt Kakansmulor :(
Våra barn heter Hjalmar och Josefine. Vad en trea skulle heta har vi absolut inte börjat tänka på. Ytterligare en stavning av J-ljudet ibörjan kanske ;)
Det får bli något på y då kanske. Yaya, Yasmine..,
Tycker som sagt att det är så kul med namn. Jag har listor så det räcker till många fler barn i familjen. Familjen Annorlunda here we come!
Vad tråkigt kakanssmulor!
Våra barn heter Liam och Carl. Med Liam så hade vi bara det som förslag. Till Carl så hade vi Carl, Mio, Milo, Walter och Elton. Walter fick bli andranamn
Till trean har vi inte ens börjat fundera än. Måste bli gravid först. Sen får vi se om vi fortfarande är inne på samma pojknamn son förut eller om det blir helt andra. Tjejnamn är de väl ingen idé att tänka på ens. Sambons sida kan inte producera flickor. 1 flicka på 40 år, och hon är 18 nu :-P mina pojkar har 11 kusiner och bara 1 är tjej. Lite komiskt faktiskt
Jag gör! Eller jag planerar inte, men misstänker en graviditet!:)
Barn födda 09 och 12:)
Hoppar gärna in här med!
Har en dotter född 12 och son 14. Dottern tog tre år och massa behandlingar, utredningar, operationer och tillslut lyckades vi på andra provrörsbefruktningen.
Sonen gick på första försöket efter jag slutat med ppiller och han känns som ett mirakel!
Är på tredje försöket på trean nu. Har Endometrios och känner den blivit mycket värre nu:( oregelbunden mens och ingen ägglossning enligt tester. Så känns tungt denna gången. Visste ju inte vad jag skulle förvänta mig.
Försöker få tag på Gyn för att kolla upp mina äggstockar och jag hoppas jag får testa pergotime denna månaden!
Köpt massa ägglossningstest och rosenrot och folsyra och denna månaden ska vi inte missa om jag har äl. Blir sex hela månaden nu!
Syoss kul du ska försöka på syskon:)