• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • lotie

Ringde Gyn idag och hoppades få komma dit och få hjälp med ägglossningstimulerande medicin. Men de sa nej fast jag blivit lovad innan. De hjälper inte till med syskon alls utan jag får söka mig privat! Då tar det tid och kostar pengar så nu känns det inte som vi får fler barn:(
    Så ledsen nu. Ska ringa en privatklinik imån och hoppas få hjälp. Vill ju försöka denna månaden!!

• Ananasen
    lotie skrev 2015-02-19 17:09:02 följande:

Ringde Gyn idag och hoppades få komma dit och få hjälp med ägglossningstimulerande medicin. Men de sa nej fast jag blivit lovad innan. De hjälper inte till med syskon alls utan jag får söka mig privat! Då tar det tid och kostar pengar så nu känns det inte som vi får fler barn:(
    Så ledsen nu. Ska ringa en privatklinik imån och hoppas få hjälp. Vill ju försöka denna månaden!!

Nej vad tråkigt att höra, hoppas att privatklinikenn kan ge possitivt besked.

Dåligt att de ej ville hjälpa er :(
  • Solros78

Men vadå kostar pengar och tar tid? Jag går hos en privat gyn, på Sophiahemmet och får pergotime och det kostar inte mer än andra ställen. Dessutom kom man ju upp i frikort jättesnabbt.
  • Solros78

Men vadå kostar pengar och tar tid? Jag går hos en privat gyn, på Sophiahemmet och får pergotime och det kostar inte mer än andra ställen. Dessutom kom man ju upp i frikort jättesnabbt.
  • malink80
    Massor skrev 2015-02-19 19:31:06 följande:

Någon mer som väntar på BIM nu?

Nix, men jag väntar på ägglossning om några dagar, andra försöket!
    När har du BIM?
  • Elyssa81
    malink80 skrev 2015-02-20 09:52:16 följande:
    Nix, men jag väntar på ägglossning om några dagar, andra försöket!
    När har du BIM?
    Jag väntar också på ägglossning snart. Min man har förbjudit mig att prata mer om tester hemma. Han tycker det är avtändande ;). Så inget mer testsnack utan mer romantik hemma hos oss. ;)
  • malink80
    Elyssa81 skrev 2015-02-20 10:53:33 följande:
    Jag väntar också på ägglossning snart. Min man har förbjudit mig att prata mer om tester hemma. Han tycker det är avtändande ;). Så inget mer testsnack utan mer romantik hemma hos oss. ;)
    Haha ok.... jo men jag förstår grejen. Man blir ju lite galen av alla dessa testerFlört
    Jag ska nog ha äl på onsdag eller torsdag. Jag hade en app där jag hade lagt in för förra månaden men jag ominstallerade mobilen igår så allt försvann, haha...men jag kör på med mina stickor ,)
  • lotie

Solros78. Jag har fått kontakt med cura i Malmö och de tog 1500:- för första besök. Sen kostar det 2000:-/ försök med medicin och ultraljud.
    Tycker jag var dyrt:(

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)