Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Vi har bestämt oss att ta ut spiralen i april. Så börjar vi i maj och försöker. Känns riktigt bra. Dock har jag mått dåligt det senaste året så jag äter lite för det. Hoppas inte det ska hindra oss.
Hur gick det för er, "massor"?
Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(
Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.
Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(
Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.
Det är den enda privata här är 2 timmar till närmsta största. Men vi kör på ett tag till. Har ju förmodligen missat äl de hör försöken så denna månaden ska vi iaf inte missa den även om jag inte får utslag.
Ikväll fick jag positivt äl test:) har aldrig fått det innan så är jättelycklig:)
När kan jag räkna äl är nu? Och när blir BIM?
Ikväll fick jag positivt äl test:) har aldrig fått det innan så är jättelycklig:)
När kan jag räkna äl är nu? Och när blir BIM?
Orkide: jag vet, är också jätte-velig!!! Tänk om... snurrar i huvudet. Och nu när jag äntligen fått ordning på min kropp efter två graviditeter med svår foglossning och försvagad bäckenbotten!
Men ändå... De två barn vi har älskar man ju mer än något annat, tänk att ha en till att älska så mycket!
Ligger hemma i feber just nu. Då slö tittar jag på barnvagnar mm.. Jisses va de har gått upp i pris. Jag har ju inte kvar så mycket mer än kläder sen mina två va små, lite leksaker och någon sele men annars är det en del inköp som måste göras.