-
-
Hej, hoppar in här! Har en pojk född juni -10 och en flicka född juni -12. Vi har velat massor kring en trea eller ej, speciellt eftersom vår äldsta är mkt trotsig och yngsta inte sov alls på nätterna sitt första år... Men nu kör vi i alla fall ð??
Hade positivt på äl-test 13/2, så bim borde vara på fredag eller lördag. Än så länge inga symptom på vare sig mens eller graviditet. -
-
Äsch, nu kom visst mensen redan i dag?? Kanske tidigt MF? Nya tag nästa månad? Känner som signaturen "massor" att vi har det rätt bra ändå. Vågar man riskera det???
-
Tack för pepp, både "massor" och "syoss"! Jag det är nog större risk att man ångrar att man aldrig skaffade nr 3 än att man ångrar sig när den nya familjemedlemmen anlänt
-
Vilka är kvar i tråden och fortfarande försöker? Hur har det gått för er TS?
-
Hur gick det för er, "massor"?
-
Orkide: jag vet, är också jätte-velig!!! Tänk om... snurrar i huvudet. Och nu när jag äntligen fått ordning på min kropp efter två graviditeter med svår foglossning och försvagad bäckenbotten!
Men ändå... De två barn vi har älskar man ju mer än något annat, tänk att ha en till att älska så mycket! -
Jag tror på äl i dag eller närmsta dagarna (känner igen symptomen ð???), kör nog på ett försök till i alla fall!
-
Gissar bim 21-22/3