• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Elyssa81

Jag läste en artikel att de som är födda i november hade högst inkomst. Så jag oroar mig inte för det. Bara RS-viruset känns läskigt.

Nu har jag shoppat ägglossningstest på nätet. Känns spännande.

Dock har jag haft jätteont i magen/illamående sedan jag tog ut kopparspiralen och svullen som en liten gris. Fick en liten blödning efter att den var ute, men väntar på mensen som borde komma i dagarna.

• kakanssmulor

Jag är född i november och har inte lidit allt för mycket av det Drömmer

Har testat med äl-stickor i två månader nu och tycker inte riktigt dom har stämt med den appen jag har. Trodde jag skulle ha äl i helgen men fick symptom flera dagar innan :/ idag när jag testade med stickan igen visar den positiv har även haft en himla mensvärk sen i söndags.  

• Massor

Och där kom mensen bara 2 dagar efter spiraluttag. Trodde nog att det skulle ta längre tid :)

• HCS

En av mina pojkar och jag själv är födda i november. Som mamma kan jag tycka det är jobbigt för att de börjar skolan mycket tidigare än vårbarn, åldersmässigt sett. Och man är alltid yngst i klassen i regel. Vänta på födelsedagen och körkort m.m. Men som vuxen sen är det ju bara bra!?

• malink80

hur går det för er? jag väntar på att ta gravtest.....8 dagar kvar till bim..... sugen på att testa tidigare Tungan ute

• jagmamma

Här kom mensen hela 4-5 dagar för tidigt denna månad, 10 dagar efter ägglossning och jag brukar ha 14 regelbundet. Blir nog ett försök till sen paus till sommaren annars.

• Massor

Om min cykel stämmer ungefär som förut så borde mina fertila dagar börja nästa helg. Börjar testa med stickor på fredagen. Min cykel tidigare var 26 dagar, någongång 28, och då infaller BIM mellan 3-5 mars. Tur att man inte övertänker detta ;)

• Massor

Köpt hem en massa ÄL-tester nu och börjar testa imorgon för att verkligen inte missa ÄL. Har aldrig känt av den tyvärr.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)