Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Fast nu blev det med fel citat haha, det går bra nu!
Det va tänkt som svar till Syoss.
Hej tjejer hur mår ni och hur går det för er?
Här har det blivit väldigt mycket jobb och vår äldsta har börjat på en ny aktivitet som tar lite tid. I måndags började jag jobba 100% igen och kommer nu göra det fram till vi får en bebis. Kan känna lite oro och skuld till min arbetsgivare för dom räknar nog stenhårt med att vi är klara, dom lägger stora och långa uppdrag skickar en på kurs mm. Fast ingen i vår närmsta omgivning tror nog vi planerar för en tredje heller så det blir en ordentlig överraskning sen :)
Får man vara med här Vi planerar också för nr 3. Tog sista minipillret 15jan och jag fick jättestarkt streck på äl testet igår morse, idag är det liiiite svagare. Visst har jag äl idag eller imorgon då? tänkte så jag fattat det rätt....
Får man vara med här Vi planerar också för nr 3. Tog sista minipillret 15jan och jag fick jättestarkt streck på äl testet igår morse, idag är det liiiite svagare. Visst har jag äl idag eller imorgon då? tänkte så jag fattat det rätt....
ja jag tänkte mest eftersom det är mellan 12-48 timmar?? kan ju lika väl vara imorgon eller vadå? Enligt min app så har jag äl imorgon men eftersom ja slutade med minipiller den 15 så räknas den 16e som sista mensens första dag enligt barnmorskan. då räknade kalendern ut att ja har äl den 16e. men jag ville testa stickor för att ens se om man har nån äl, å jag började testa den 25e, med stegring för varje dag å då igår va strecket typ starkare än kontrollstrecket, testade imorse å detvanästan lika starkt. Om det inte är kvar när man testar eller blivit svagare, betyder det att Äl redan vart va?
Såhär ser mina stickor ut. Den sista tog jag nyss...det är på väg bort. Har man haft äl då?
Såhär ser mina stickor ut. Den sista tog jag nyss...det är på väg bort. Har man haft äl då?
Så här läste jag i en annan tråd malink80 :)
Om resultatstrecket är lika starkt eller starkare än referensstrecket har LH-stegringen börjat och du är som mest fruktsam de närmaste 2 dagarna. Om du har samlag någon gång under de närmaste 48 timmarna ökar alltså dina möjligheter att bli gravid.