• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • CatarinaOGP

Har vãldigt oregelbunden cykel men det ãr nu 32 dagar sedan senaste mensen bõrjade och jag ãr smâtt illamâende... Kan ju vara inbillning sâklart dãrfõr att jag sâ gãrna vill men ska nog testa imorgon! Kan inte hâlla mig mer!

• Nummer tre

Vi planerar också en sladdis jag har två barn sen innan som är födda 06 och 09. Mannen har tre större barn som är 16,21 & 23 :-O. Jag blir 34 men han är 14 år äldre så känner mig lite stressad pga det. Velade mycket fram och tillbaka om vi skulle skaffa barn tillsammans eller inte men längtan var så stark.

• minahjärtan0609

Jag är 35 och känner mig jättestressad över min ålder. Tänk om jag är för gammal...

Vi har velat fram och tillbaka i två år. Fast i ärlighetens namn så är det först nu som det känns 100. Vi har haft så många andra projekt med flytt och jobbbytet. Nu har jag landat och det skulle funka perfekt med en paus i karriären.

• Syoss

Jag blir 28 i april min sambo blir 36 i juli, så han känner väl att det brinner lite i knutarna.

• Zesssan
    CatarinaOGP skrev 2015-03-17 14:01:50 följande:

Har vãldigt oregelbunden cykel men det ãr nu 32 dagar sedan senaste mensen bõrjade och jag ãr smâtt illamâende... Kan ju vara inbillning sâklart dãrfõr att jag sâ gãrna vill men ska nog testa imorgon! Kan inte hâlla mig mer!

Spännande ju. ..när ska du testa dig.? :)
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-03-17 16:24:06 följande:

Jag blir 28 i april min sambo blir 36 i juli, så han känner väl att det brinner lite i knutarna.

Det är lite samma här, min sambo blir 35 i oktober och jag blir 28 i juni.
  • Zesssan
    minahjärtan0609 skrev 2015-03-17 14:50:18 följande:

Jag är 35 och känner mig jättestressad över min ålder. Tänk om jag är för gammal...

Vi har velat fram och tillbaka i två år. Fast i ärlighetens namn så är det först nu som det känns 100. Vi har haft så många andra projekt med flytt och jobbbytet. Nu har jag landat och det skulle funka perfekt med en paus i karriären.

Tror nog det är hel lugnt, hoppas på ett plus nu ;) jag är också 100 fast lite rädd,det var en jobbig förlossning sist och jag fick framfall och sedan utomkvedshavandeskap på det. Och så är man rätt bekväm nu :)......vi ska även bygga hus ni i sommar,men thats me!!! spontan ,impulsiv och vill ha mycket som händer runt mig hela tiden ;D
  • CatarinaOGP
    Zesssan skrev 2015-03-17 17:05:40 följande:
    Spännande ju. ..när ska du testa dig.? :)
    Testade mig nyss... positivt! :)
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)