Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Fattar inte.. vi hade sex för tre dagar sedan och även för två..
Jag mådde illa dagen efter dirrekt efter sexet,var hemma från jobbet i tisdags. Jag tänkte att nu är det magsjuka på G. Men det hände/händer inget!!!
Igår fick sambon komma med Mc Donalds MAT för jag mådde så illa att jag inte kuna äta det jag hade med mig. Låter som jag är sken gravid :P för inte kan det hänt något redan? har ÄL idag enligt min app,sedan vet man inte exakt om man inte testar sig...
.
Nja låter lite väl tidigt för grav symptom :p Betyder ju inte att det inte gått vägen men jag tror inte kroppen gett dig grav symptom redan.
Idag åkte spiralen ut!!
Mens i dag... Nu tror jag nästan vi väntar några månader, känner mig nästan lättad att mensen kom, inte helt 100% redo för en ny grav nu... Lämnar nog tråden ett tag så får vi se. Lycka till ni andra!!
Jippi!!!
Grattis till positivt test!
Jag ska försöka boka tid för att ta ut spiralen nu i slutet av mars... Någon som vet om cykeln blir rubbad när man tar ut en kopparspiral eller om den fortsätter som tidigare... Alltså om man har äl samma tid som alltid? Tänkte ta ut spiralen efter mensen nu i Mats som borde komma om några dagar...
Jippi!!!
Grattis till positivt test!
Jag ska försöka boka tid för att ta ut spiralen nu i slutet av mars... Någon som vet om cykeln blir rubbad när man tar ut en kopparspiral eller om den fortsätter som tidigare... Alltså om man har äl samma tid som alltid? Tänkte ta ut spiralen efter mensen nu i Mats som borde komma om några dagar...
Jippi!!!
Grattis!!
Grattis minahjärtan! Vad kul!