Inlägg från: Zesssan |Visa alla inlägg
  • Zesssan

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Hej tjejer?? jag vill också vara med???????????????? Jag har två pojkar födda 05 och 08. Och nu har vi äntligen bestämt oss för att skaffa en sladdis?????och börjat att mysa...Igår hihi. Vi är otroligt sugna på en liten dotter denna gång ???? så vi testar lite olika taktiker här. Sedan blir det var det blir så klart ???? någon mer som planerar en sladdis.???

• Zesssan
    minahjärtan0609 skrev 2015-03-16 21:43:29 följande:

Välkmmen. Vi panerar också sladdis. Våra barn är födda 06 och 09

Tack! :) okej vad spännande! Har du flickor eller pojkar eller både? När började ni verkstaden då? ;)
  • Zesssan
    minahjärtan0609 skrev 2015-03-17 06:17:38 följande:

Oj va spännande Lotie!

Zessan- har en av varje så det spelar ingen roll vilket kön det blir, bara det blir. Slutade med p-piller i november. Så det försöket kanske inte räknas. Första riktiga försöket i dec. Så detta blir tredje eller fjärde försöket. Beroende hur man ser på det. Har bim på fredag.

Just nu har jag absolut inga symptom. Inte heller någon PMS. Finns förhoppningar denna gången. Orkar dock inte måla upp falska förhoppningar så jag testar tidigast på fredag.

Håller tummarna att vi all plussar denna månaden ????????????

Aa okej :) Jadå, huvudsaken är att det blir en frisk liten skrutt :D hur gammal är du? Tänkte ni länge på att skaffa en sladdis? ok..hoppas nu då! Enligt min app skapa ha bim på torsdag...så nu blir det inte mer oskyddat mys förens nästa månad, så flick spermierna har någon chans,hehe .
  • Zesssan

Bim menar ju inte utan ägglossning givetvis :) den beräknas vara på Torsdag

• Zesssan

Hihi jag blir 30 i höst,och just nu känns det som nu eller aldrig. . Dels blir man bekväm och dels åldern mellan barnen och åldern på en själv hehe. Jag fick utomkvedshavandeskap för drygt 4 år sedan. .Sedan dess blev jag rädd och vi slutade försöka. Men nu är vi på g igen. Spännande!

• Zesssan
    Neprome skrev 2015-03-17 08:05:26 följande:

Tack för tipsen, ska kolla dessa.Vad roligt, vi planerar en sladdis. Våra är födda 06 och 08

oo härligt, skönt att det är flera som är sugna. Hur länge har ni försökt? :)
  • Zesssan
    CatarinaOGP skrev 2015-03-17 14:01:50 följande:

Har vãldigt oregelbunden cykel men det ãr nu 32 dagar sedan senaste mensen bõrjade och jag ãr smâtt illamâende... Kan ju vara inbillning sâklart dãrfõr att jag sâ gãrna vill men ska nog testa imorgon! Kan inte hâlla mig mer!

Spännande ju. ..när ska du testa dig.? :)
  • Zesssan
    minahjärtan0609 skrev 2015-03-17 14:50:18 följande:

Jag är 35 och känner mig jättestressad över min ålder. Tänk om jag är för gammal...

Vi har velat fram och tillbaka i två år. Fast i ärlighetens namn så är det först nu som det känns 100. Vi har haft så många andra projekt med flytt och jobbbytet. Nu har jag landat och det skulle funka perfekt med en paus i karriären.

Tror nog det är hel lugnt, hoppas på ett plus nu ;) jag är också 100 fast lite rädd,det var en jobbig förlossning sist och jag fick framfall och sedan utomkvedshavandeskap på det. Och så är man rätt bekväm nu :)......vi ska även bygga hus ni i sommar,men thats me!!! spontan ,impulsiv och vill ha mycket som händer runt mig hela tiden ;D
  • Zesssan
    CatarinaOGP skrev 2015-03-18 09:30:24 följande:
    Testade mig nyss... positivt! :)
    Wiiii GRATTIS :D
  • Zesssan
    lotie skrev 2015-03-18 12:49:52 följande:

Jaaaa:) vilken lycka, tredje gången gillt!

Man vill ju skrika till hela världen att man är gravid men vi vill gärna hålla det hemligt denna gången. Har inte gått tidigare då jag spytt i v 6 redan. Mår redan illa men hjälper att äta Hela tiden:)

Hoppas graviditeten och förlossningen också går bra denna gången!!

Grattis ! har läst tråden och såg att det inte varit så lätt för dig, så extra stort grattis till dig :D 
  • Zesssan

Fattar inte.. vi hade sex för tre dagar sedan och även för två..
    Jag mådde illa dagen efter dirrekt efter sexet,var hemma från jobbet i tisdags. Jag tänkte att nu är det magsjuka på G. Men det hände/händer inget!!!
    Igår fick sambon komma med Mc Donalds MAT för jag mådde så illa att jag inte kuna äta det jag hade med mig. Låter som jag är sken gravid :P för inte kan det hänt något redan? har ÄL idag enligt min app,sedan vet man inte exakt om man inte testar sig...

.

• Zesssan

Även nu på morgonen när jag skulle ge hunden mat så fick jag en kräkreflex, det får jag aldrig annars!  

• Zesssan

och så blev det fel igen. jag hade sex i Söndags och Måndags ... alltså 3 och 4 dagar sedan. 

• Zesssan
    Orkide skrev 2015-03-20 12:21:36 följande:

Nja låter lite väl tidigt för grav symptom :p Betyder ju inte att det inte gått vägen men jag tror inte kroppen gett dig grav symptom redan.

Idag åkte spiralen ut!!

Hehe mmm sant. Kanske mer symptom på ÄL...vi får se ,) oj..dags å sexa nu då :D
  • Zesssan
    minahjärtan0609 skrev 2015-03-21 06:44:43 följande:

Jippi!!!

Grattis!!! kul . :)
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)