Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Jag har fått barn tätt, de är 3 och 1 år. Och jag känner också, med all rätt antar jag, att kroppen inte är helt återställd ännu. Minstingen kom med ansiktet uppåt och under förlossningen hade jag otroligt ont i svanskotan och det kan jag fortfarande känna av ibland. Ont i fogen fram får jag ibland om tex jag rättar till en matta med foten. Och tjaa, svårt att hålla tätt i vissa situationer. Jag blir 28 nu i slutet av april.
Jag försöker inte fundera så mycket på hur kroppen skulle reagera på ytterligare en graviditet så tätt inpå de andra. Men känner ändå att det är lika bra att köra på så länge kroppen ändå är mörbultad, så får jag göra så gott jag kan efter en ny graviditet.
Min son föddes också med ansiktet uppåt. Trodde det var jätteovanligt men det verksr som om vi är flera här som fått barn på detta vis. Mina barn föddes med tre års mellanrum, tror det kan påverka återhämtningen. Att få barn tätt måste såklart vara tuffare för kroppen.
Har aldrig testat cbs ältest så vet inte alls hur pass dem ger utslag. Hoppas på resultat för er ????
Min son föddes också med ansiktet uppåt. Trodde det var jätteovanligt men det verksr som om vi är flera här som fått barn på detta vis. Mina barn föddes med tre års mellanrum, tror det kan påverka återhämtningen. Att få barn tätt måste såklart vara tuffare för kroppen.
Bm på förlossningen sa att efter vanlig kronbjudning så är ansiktet uppåt det näst vanligaste sen hur mycket det stämmer vet jag inte.
Intresssant. Har aldrig träffat någon i verkliga livet nämligen.
Tänkte om jag kunde få vara med i den här tråden. Vi planerar en trea och är inne på 2 riktiga försöket. Har haft problem att bli gravid tidigare, 1 barnet tog 5 år att bli gravid med till slut genom ivf. 2 barnet blev jag gravid med spontant efter 1 år, så få se nu hur lång tid det tar nu. Har bim 15/4.
Tänkte om jag kunde få vara med i den här tråden. Vi planerar en trea och är inne på 2 riktiga försöket. Har haft problem att bli gravid tidigare, 1 barnet tog 5 år att bli gravid med till slut genom ivf. 2 barnet blev jag gravid med spontant efter 1 år, så få se nu hur lång tid det tar nu. Har bim 15/4.
lite ömma bröst, inte så lite heller men brukar ha så strax innan mens. Skillnaden att när jag varit gravid så har brösten fortsätta att göra ont när jag passerat bim. Det som jag är lite fundersam på är att det drar lite i ligamenten vid hastiga rörelser och när jag nyser typ. Får även springa på toa hela tiden. Men är jag gravid nu är det väl för bra för att vara sant. Inte nog att vi har haft svårt tidigare så har jag problem med sköldkörteln. Men man får försöka tänka positivt