• Sexig bi man

Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar

Jävligt irriterande med er hundägare och alla andra idioter som sitter och klagar på fyrverkerier bara för att era hundar blir rädda eller blir sprängda. Jag har en lösning på problemet så att vi bombälskare kan fortsätta smälla raketer, samtidigt som ni hundvänner kan behålla era hundar orädda och osprängda (en slags win-win). Lösningen är följande: Lämna era jävla hundar hemma. Faktum är att VI SMÄLLER RAKETER OCH DET ÄR INGET LAGFÖRBUD PÅ DET!!!!! Har ni svårt att acceptera det så kan ni kasta er själva eller nått. Blir så FRUKTANSVÄRT irriterad!!!!!

Om sen en till sak.... Ica i Linköping har skrivit ett "jättegulligt" inlägg på Facebook: "Vi på Ica i Linköping säljer inte fyrverkerier i år för att vi tänker på djuren". Om ni fucking tänker på djuren så ska ni för fan inte komma och sälja kött från Danmark och andra länder där djuren plågas innan slakt!!! Snacka om dubbla budskap. Schizofrena eller nått.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-28 16:14
    PS. Jag älskar hundar. Att jag skriver "jävla hundar" är för att jag är arg just nu. Ni kan bortse från alla svordomar.
  • Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar
  • puss

Man kan ha hundkörkort så inte en massa dumskallar går och köper hund.

• winnethepooh

Att slänga smällare pâ gator och torg bland folk borde i alla fall vara olagligt dâ det kan skada både människor och djur.

• Anonym (Smilla)
    winnethepooh skrev 2014-12-30 13:28:03 följande:

Att slänga smällare pâ gator och torg bland folk borde i alla fall vara olagligt dâ det kan skada både människor och djur.

Att ha hundar på gator och torg kan också skada folk.

Att ha hundbajs på gator och torg är inte heller nåt vidare.
  • winnethepooh
    Anonym (Smilla) skrev 2014-12-30 13:30:51 följande:
    Att ha hundar på gator och torg kan också skada folk.

Att ha hundbajs på gator och torg är inte heller nåt vidare.
    Okej? Utesluter det ena det andra?
  • Anonym (Smilla)
    winnethepooh skrev 2014-12-30 13:31:41 följande:
    Undra över det du om du inte vet bättre.
  • winnethepooh
    Anonym (Smilla) skrev 2014-12-30 13:40:02 följande:
    Undra över det du om du inte vet bättre.
    Själv undrar jag inte, bara frågade dig vad du tyckte eftersom att du citerat mitt inlägg i det du sade. Som om det fanns en koppling.
  • Anonym (Smilla)
    winnethepooh skrev 2014-12-30 13:44:14 följande:
    Själv undrar jag inte, bara frågade dig vad du tyckte eftersom att du citerat mitt inlägg i det du sade. Som om det fanns en koppling.
    Idiotfrågor vars enda syfte är att sabba diskussionen besvaras inte.
  • Anonym (Pucko)
    winnethepooh skrev 2014-12-30 13:31:41 följande:
    Dum fråga.

Tycker du man ska förbjuda allt som låter?
  • Anonym (Pucko)
    winnethepooh skrev 2014-12-30 13:28:03 följande:

Tycker du man ska förbjuda allt som kan skada folk?
  • Anonym (djurägare)

Om ni tar ansvar för ert skjutande så tar vi ansvar för våra djur. Så om ni lovar att ni är helt nyktra, att ni skjuter utanför tätbebyggt område och endast kring tolvslaget så slipper våra djur vara rädda i en månad. 

Tyvärr så är det en önskedröm. Hunden ligger under sängen just nu för dem small utanför huset för nån minut sen. Snart kommer hon förhoppningsvis fram, detta förutsatt att det inte smäller igen. Imorgon åker vi ut på landet, hon ska få bo i stallet under nyår så vi slipper droga henne. Det har smällt i en vecka redan. VI kan inte gå promendader utan vi är bara utanför dörren en snabbis så hon kan kissa och bajsa, annars ligger hon mest hela tiden under sängen. 

Igår när sambon var och handlade på kvällen så var de några fulla ungdomar som roade sig med att skjuta raketer efter folk. Jag antar att det är ert sätt att ta ansvar.

Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar