Inlägg från: Sexig bi man |Visa alla inlägg
  • Sexig bi man

Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar

Jävligt irriterande med er hundägare och alla andra idioter som sitter och klagar på fyrverkerier bara för att era hundar blir rädda eller blir sprängda. Jag har en lösning på problemet så att vi bombälskare kan fortsätta smälla raketer, samtidigt som ni hundvänner kan behålla era hundar orädda och osprängda (en slags win-win). Lösningen är följande: Lämna era jävla hundar hemma. Faktum är att VI SMÄLLER RAKETER OCH DET ÄR INGET LAGFÖRBUD PÅ DET!!!!! Har ni svårt att acceptera det så kan ni kasta er själva eller nått. Blir så FRUKTANSVÄRT irriterad!!!!!

Om sen en till sak.... Ica i Linköping har skrivit ett "jättegulligt" inlägg på Facebook: "Vi på Ica i Linköping säljer inte fyrverkerier i år för att vi tänker på djuren". Om ni fucking tänker på djuren så ska ni för fan inte komma och sälja kött från Danmark och andra länder där djuren plågas innan slakt!!! Snacka om dubbla budskap. Schizofrena eller nått.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-28 16:14
    PS. Jag älskar hundar. Att jag skriver "jävla hundar" är för att jag är arg just nu. Ni kan bortse från alla svordomar.
  • Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar
  • Sexig bi man

Ni som tjatar om andra djur än hundar...vilka jävla djur???? Alla ligger i ide!!!

• Sexig bi man
    frökenjag skrev 2014-12-28 17:12:02 följande:

Tror du på fullaste allvar att de med skotträdda hundar GÅR UT med sin hund vid tolvslaget?? Är det det du tror? Förstår du inte att smällarna hörs gott och väl även inomhus!? Och som någon nämnt så smälls det hej vilt i flera dagar runt nyår, helt i onödan!

Mindre skylla er själva om ni har hundar. Det är inte lagförbud mot raketer. Ni anpassar er. Inte vi!
  • Sexig bi man
    Aniiee skrev 2014-12-28 17:33:54 följande:

Fast det ÄR lagförbud för raketer, alla tider på året och dygnet UTOM 23:45-00:15 på nyårsnatten. ALLA ANDRA TIDER PÅ ÅRET KRÄVS TILLSTÅND. 

Tala gärna om det för alla som börjar kasta smällare den 26 december och inte slutar förän 15 januari. 

Men mellan kvart i tolv och kvart över tolv på nyårsnatten får väl vem som helst smälla hur mycket som helst. 

(Säg för övrigt också till ohängda tonårspojkar i 13-14årsålern att kinapuffar är helt föbjudna för alla alltid. Och att de ABSOLUT INTE ska kastas i ansiktet på klasskamrater....)

Jag är snart 30 och jag smäller också. Jag smäller andra dagar än nyårsaftons midnatt
  • Sexig bi man
    Anonym (så är det inte) skrev 2014-12-28 17:37:16 följande:

Kan du hänvisa till den lagen är du snäll?

Anniee ändrar sin yrkestiteln på varje tråd. På denna tråd är att rättsvetare/domare på svea hovrätt, när det kommer till mattrådar så är hon Per Moberg, etc etc.
  • Sexig bi man
    Knall skrev 2014-12-28 19:15:29 följande:
    Hästar, kor, älgar, rådjur, hjortar, harar, lo, ugglor, hackspettar, trastar, titor, sparvar, råkor, kråkor, vildsvin, ekorrar, räv etc..
    Och?? Som om inte rävar och älgar skrämmer mig när jag ser dem på natten!
Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar