• Sexig bi man

Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar

Jävligt irriterande med er hundägare och alla andra idioter som sitter och klagar på fyrverkerier bara för att era hundar blir rädda eller blir sprängda. Jag har en lösning på problemet så att vi bombälskare kan fortsätta smälla raketer, samtidigt som ni hundvänner kan behålla era hundar orädda och osprängda (en slags win-win). Lösningen är följande: Lämna era jävla hundar hemma. Faktum är att VI SMÄLLER RAKETER OCH DET ÄR INGET LAGFÖRBUD PÅ DET!!!!! Har ni svårt att acceptera det så kan ni kasta er själva eller nått. Blir så FRUKTANSVÄRT irriterad!!!!!

Om sen en till sak.... Ica i Linköping har skrivit ett "jättegulligt" inlägg på Facebook: "Vi på Ica i Linköping säljer inte fyrverkerier i år för att vi tänker på djuren". Om ni fucking tänker på djuren så ska ni för fan inte komma och sälja kött från Danmark och andra länder där djuren plågas innan slakt!!! Snacka om dubbla budskap. Schizofrena eller nått.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-28 16:14
    PS. Jag älskar hundar. Att jag skriver "jävla hundar" är för att jag är arg just nu. Ni kan bortse från alla svordomar.
  • Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar
  • SinepGnup
    molly50 skrev 2014-12-30 22:29:27 följande:
    Ja,för det är ju precis samma sak...^^
    Va är skillnaden?
  • Gathenhielm
    Anonym (nu smäller det) skrev 2014-12-30 22:55:28 följande:

Det bara är rasister som skjuter raketer och smälllare Och tycker det är okej att andra gör det.!!!!!!!!!!!

Visst tänk på djuren.... tänk på alla nya svenskar, flyktingar med postramatiskstress (stavning) efter att ha flytt krig och fan vet vad. Dom hör att det smäller utanför sitt fönster och kanske vet det är nyårsfirande men kanske inte kopplar det när dom hör massa smällar.

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy fan för dessa äckliga rasist raketer och smällare och bomber

Vadårå? Är det olagligt att vara rasist i det här jävla landet, eller?
    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (Håller med...)

Förra nyåret råkade jag smälla av en riktig rökare nära en äldre kvinna som var ute och gick med en ful taxjävel. Taxen flög åt helvete men jag tycker hundägaren får skylla sig själv eftersom hon inte såg sig för eller ignorerade att jag var där.

• Anonym (MenVaF#n!!)
    SinepGnup skrev 2014-12-30 23:06:39 följande:
    Va är skillnaden?
    Skillnaden är att det visst finns massor med förbud, lagar och regler kring pyroteknik..

men inget om att fisa i hissen.. vad jag känner till!
  • SinepGnup
    Anonym (MenVaF#n!!) skrev 2014-12-30 23:48:54 följande:
    Skillnaden är att det visst finns massor med förbud, lagar och regler kring pyroteknik..

men inget om att fisa i hissen.. vad jag känner till!
    Okej, hur var det relevant?

Att fisa i hissen och skjuta fyrverkerier är lika omdömmeslöst mot omgivningen, trots att det är lagligt.
  • Anonym (MenVaF#n!!)
    SinepGnup skrev 2014-12-30 23:52:37 följande:

Att fisa i hissen och skjuta fyrverkerier är lika omdömmeslöst mot omgivningen, trots att det är lagligt.
    nä inte jämförbart.. Om man måste fisa så måste man..
  • EnAnonumius
    SinepGnup skrev 2014-12-30 23:52:37 följande:

På vilket sätt är det jämförbart?

*Att skjuta i väg raketer kan leda till personskador som gör att man måste uppsöka sjukhus. För många bryr sig inte om om raketens styrroder är trasigt så den sticker åt sidan marknivå i stället för rakt högt upp i luften, och den kan explodera i närheten av en person.

*En fis i en hiss leder högst på sin höjd är kanske bara pinsamt för den som släppte den OM det var en riktig tyst "äggmök" man släppte lös, eller en luktfri brakar så det ekar i hissen.

Så hur skulle det vara jämförbart med varandra?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • SinepGnup
    EnAnonumius skrev 2014-12-31 00:21:57 följande:
    På vilket sätt är det jämförbart?

*Att skjuta i väg raketer kan leda till personskador som gör att man måste uppsöka sjukhus. För många bryr sig inte om om raketens styrroder är trasigt så den sticker åt sidan marknivå i stället för rakt högt upp i luften, och den kan explodera i närheten av en person.

*En fis i en hiss leder högst på sin höjd är kanske bara pinsamt för den som släppte den OM det var en riktig tyst "äggmök" man släppte lös, eller en luktfri brakar så det ekar i hissen.

Så hur skulle det vara jämförbart med varandra?
    Kan du läsa mina tidigare inlägg innan du tar ut ett enda citat och skriver något helt puckat.

Tack på förhand.
  • EnAnonumius
    Anonym (nu smäller det) skrev 2014-12-30 22:55:28 följande:
    Det bara är rasister som skjuter raketer och smälllare Och tycker det är okej att andra gör det.!!!!!!!!!!!
    Visst tänk på djuren.... tänk på alla nya svenskar, flyktingar med postramatiskstress (stavning) efter att ha flytt krig och fan vet vad. Dom hör att det smäller utanför sitt fönster och kanske vet det är nyårsfirande men kanske inte kopplar det när dom hör massa smällar.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fy fan för dessa äckliga rasist raketer och smällare och bomber
    Jag skall hälsa alla invandrare detta som bor i samma förort som mig, som har köpt fyrverkerier för att använda till nyår, att de är rasister.  Flört
    Kan ju tillägga att i min förort så är det c:a 90% invandrar fördelat på 70 olika nationaliteter och i denna procenttal så inkluderats även krigsflyktingar. 

Resterade 10% är b.la nordbor, finnar norrmän och danskar, men även och en och annan amerikan, tysk, skotte (till och med). 

Sedan så har jag en liten fråga. Hur kan en raket/bomb/smällare isig vara rasistisk? Förvånad

• EnAnonumius
    SinepGnup skrev 2014-12-31 00:31:31 följande:
    Kan du läsa mina tidigare inlägg innan du tar ut ett enda citat och skriver något helt puckat.

Tack på förhand.
    Ja jag hade redan läst dina inlägg tidigare. Jag har den fula ovana att klämma på "visa alla inlägg" som är under  som ligger under en skribenst nick, som lägger in inlägg. 

Så summa summarum.
    Förändra inte alls mitt inlägg till dig som jag lade in även om jag citerade ETT inlägg. .

Så de orden jag skrev kvarstår.
    Så läs igen mitt inlägg och kom med ett svar OM du kan svara på det.

Tackar på förhand.

Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar