• Sexig bi man

Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar

Jävligt irriterande med er hundägare och alla andra idioter som sitter och klagar på fyrverkerier bara för att era hundar blir rädda eller blir sprängda. Jag har en lösning på problemet så att vi bombälskare kan fortsätta smälla raketer, samtidigt som ni hundvänner kan behålla era hundar orädda och osprängda (en slags win-win). Lösningen är följande: Lämna era jävla hundar hemma. Faktum är att VI SMÄLLER RAKETER OCH DET ÄR INGET LAGFÖRBUD PÅ DET!!!!! Har ni svårt att acceptera det så kan ni kasta er själva eller nått. Blir så FRUKTANSVÄRT irriterad!!!!!

Om sen en till sak.... Ica i Linköping har skrivit ett "jättegulligt" inlägg på Facebook: "Vi på Ica i Linköping säljer inte fyrverkerier i år för att vi tänker på djuren". Om ni fucking tänker på djuren så ska ni för fan inte komma och sälja kött från Danmark och andra länder där djuren plågas innan slakt!!! Snacka om dubbla budskap. Schizofrena eller nått.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-28 16:14
    PS. Jag älskar hundar. Att jag skriver "jävla hundar" är för att jag är arg just nu. Ni kan bortse från alla svordomar.
  • Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (....) skrev 2014-12-31 10:25:17 följande:
    Menar du att hunden ska få lida pga raketer bara för att dess ägare inte plockar upp skiten?? Eller varför undrar du vem som stör mest?

Jag hoppas att du förstår att vi som inte vill ha raketer bryr oss om HUNDARNAS välmående och inte för att vi själv tycker det är jobbigt.
    Nä ingen ska väl få lida men hundar bajsar ute och plockar inte upp efter sig. Och detta stör mig 365 dagar om året. Att då en hundägare stör sig på raketer 2 veckor om året är otrolig liten tid jämfört vad deras djur stör andra året om. Och ja jag lider av hundbajs under skorna och på barnens kläder för att man inte kan sitta på grönområde pga ägarnas idioti
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (....) skrev 2014-12-31 10:27:01 följande:
    Förbjud raketer helt enkelt. Låt kommunerna anordna fyrverkerier.
    Förbjud hundar att bajsa ute. Fostra dom att baja på kattlåda.
  • Anonym (nu smäller det)
    Gathenhielm skrev 2014-12-30 23:23:10 följande:

Vadårå? Är det olagligt att vara rasist i det här jävla landet, eller?

Hoppas detta är ett skämt.

Det är olagligt att göra rasistiska handlingst i detta landet ja. Det är ju mobbning för fan.

En peraon som varit med i krig och folk smäller raketer vid denna personen gör en rasistisk handling genom att inte godta dens handikapp som man kan få genom att vara med i krig, detta kan anmälas till do.

Men du kanske inte tycker att det ska finnas rullosolar med hjul heller.

Finns en snledning att alla kpmmuner har fötbud att skjuta raketer i bostadsområden och nära äldreboenden. Folk blir oroliga när dom inte förstår vart tuswntals smällar kommer ifrån precis som djur.
  • Anonym (så är det inte)
    Anonym (nu smäller det) skrev 2014-12-31 10:56:45 följande:
    Hoppas detta är ett skämt.

Det är olagligt att göra rasistiska handlingst i detta landet ja. Det är ju mobbning för fan.

En peraon som varit med i krig och folk smäller raketer vid denna personen gör en rasistisk handling genom att inte godta dens handikapp som man kan få genom att vara med i krig, detta kan anmälas till do.

Men du kanske inte tycker att det ska finnas rullosolar med hjul heller.

Finns en snledning att alla kpmmuner har fötbud att skjuta raketer i bostadsområden och nära äldreboenden. Folk blir oroliga när dom inte förstår vart tuswntals smällar kommer ifrån precis som djur.
    Oj vad du har missförstått saker!

Att smälla raketer är givetvis inte diskriminering.
  • Vanillaextract
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-12-31 10:50:36 följande:

Nä ingen ska väl få lida men hundar bajsar ute och plockar inte upp efter sig. Och detta stör mig 365 dagar om året. Att då en hundägare stör sig på raketer 2 veckor om året är otrolig liten tid jämfört vad deras djur stör andra året om. Och ja jag lider av hundbajs under skorna och på barnens kläder för att man inte kan sitta på grönområde pga ägarnas idioti

Du stör dig på något som är helt naturligt och du helt enkelt tycker är äckligt. Det jag "stör mig på" är att människor varje år plågar,skadar och mördar tusentals djur och människor för lite fina ljus på himlen. Så ursäkta mig om jag inte riktigt ser hur det är jämförbart. Eller att ditt problem skulle vara värre.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Vanillaextract skrev 2014-12-31 10:59:16 följande:
    Du stör dig på något som är helt naturligt och du helt enkelt tycker är äckligt. Det jag "stör mig på" är att människor varje år plågar,skadar och mördar tusentals djur och människor för lite fina ljus på himlen. Så ursäkta mig om jag inte riktigt ser hur det är jämförbart. Eller att ditt problem skulle vara värre.
    "Mördar tusentals djur"???
  • Anonym (så är det inte)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-12-31 11:21:34 följande:
    "Mördar tusentals djur"???
    Ja, väldigt konstigt! Dessutom mördar tusentals människor enligt inlägget. Drömmer
    Vanillaextract skrev 2014-12-31 10:59:16 följande:

• molly50
    SinepGnup skrev 2014-12-30 23:06:39 följande:
    Va är skillnaden?
    Skillnaden är att djur och människor knappast bir vettskrämda eller skadade av en fis.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (nu smäller det) skrev 2014-12-30 22:55:28 följande:

Det bara är rasister som skjuter raketer och smälllare Och tycker det är okej att andra gör det.!!!!!!!!!!!

Visst tänk på djuren.... tänk på alla nya svenskar, flyktingar med postramatiskstress (stavning) efter att ha flytt krig och fan vet vad. Dom hör att det smäller utanför sitt fönster och kanske vet det är nyårsfirande men kanske inte kopplar det när dom hör massa smällar.

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy fan för dessa äckliga rasist raketer och smällare och bomber

Ok. Så med andra ord är alltså även de invandrare som skjuter raketer också rasister då.
    Det är nämligen inte bara svenskar som gör det.
    Och alla är inte rasister heller för den delen.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-12-31 10:50:36 följande:
    Du menar att hundägare inte plockar upp efter hunden antar jag.

Hur som helst. Att vissa djurägare inte plockar upp efter sina djur ska inte användas som ursäkt för att få skjuta raketer i flera dagar,ibland veckor både före och efter nyår.
    Jag tycker inte heller om när det ligger bajs på backen som man kan råka trampa i.
    Men här är det större problem med kattbajs än med hundbajs.
    Men det innebär inte att jag anser mig ha rätten att gå ut och skjuta raketer och smällare i tid och otid,för att vissa djurägare är oansvariga.
    Här skjöts det t ex raketer för c:a en halvtimme sen.
    Vad är vitsen med det när det är soligt och ljust ute så man inte ens ser fyrverkerierna?

Dessutom drabbar det här inte enbart djuren utan det finns även människor som kan bli skrämda.
    Jag jobbar själv på ett äldreboende där det finns boende som får panik av dessa smällare och raketer.
    Vad finns det för ursäkter för att skrämma dem,undrar jag då?
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar