• Molle1981

Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?

Detta är väl de sakerna jag anser det mångkulturella experimentet har medfört i Sverige. Tror nog vi hade haft pizza ändå men, det brukar ofta daltas om att hade vi inte haft denna invandring, så hade vi varken haft Pizza eller Zlatan ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
  • FDFMGA
    Aniiee skrev 2015-02-02 20:47:33 följande:
    MrFahrenheit skrev 2015-01-22 22:02:17 följande:
    Som sagt,man lär sig något nytt varje dag! :)
    Om man benar lite så har väl Dorian både rätt och fel. "Vatten" har inget e-nummer, men om man tar en del e948 och 2 delar e949, så får man......? Gåta till alla hobbykemister i tråden.
    Så får man en jävla smällSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Aniiee
    FDFMGA skrev 2015-02-02 21:21:21 följande:
    Så får man en jävla smällSkrattande
    JA.  En grön smäll! Med chokladtomtar.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Molle1981
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-02 06:47:31 följande:

Det hade vi visst. Diskussionen fanns långt före SD, har pågått under hela tiden som SD funnits, och hade fortsatt på en klart bättre nivå om SD inte existerat.

Tyvärr kan jag inte hålla med dig. SD har kommit fram genom det här och utan dem så hade det säkert varit ett annat liknade parti. Hade vi haft varken eller så hade vi inte haft diskussionen heller. Men du får givetvis ha din egna åsikt om detta.
  • Dorian Ertymexx
    Molle1981 skrev 2015-02-02 22:03:04 följande:
    Tyvärr kan jag inte hålla med dig. SD har kommit fram genom det här och utan dem så hade det säkert varit ett annat liknade parti. Hade vi haft varken eller så hade vi inte haft diskussionen heller. Men du får givetvis ha din egna åsikt om detta.
    Jo det hade vi, som sagt, diskussionen har funnits hela tiden. Skillnaden är att SD menar att diskussionen borde vara "stäng gränserna och ut med alla mörkskinn", gärna med ett bifogat "shalalallala" De har bara sänkt nivån och gjort diskussionen svår, om inte omöjlig att föra, eftersom det alltid är någon SD-rasse som ska sänka nivån så lågt det bara går.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Molle1981
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-03 01:26:22 följande:

Jo det hade vi, som sagt, diskussionen har funnits hela tiden. Skillnaden är att SD menar att diskussionen borde vara "stäng gränserna och ut med alla mörkskinn", gärna med ett bifogat "shalalallala" De har bara sänkt nivån och gjort diskussionen svår, om inte omöjlig att föra, eftersom det alltid är någon SD-rasse som ska sänka nivån så lågt det bara går.

Som vanligt en massa falska och påstådda påhopp, som det brukar vara när man pratar med anti-SDare. Det är just denna bilden den vänstervridna mainstreammedia vill att vi i Sverige ska tro. Men har du någonsin hört eller läst att SD vill stänga gränser och slänga ut folk med mörk hudfärg. Behöver inte ens be om någon källa på det, för det vet både du och jag att det inte är finns. Det är enbart i din uppbyggda fantasi det är så, något ni anti-SDare (media, politiker och såkallade anti-rasister) brukar dagdrömma om.

Om du läser genom vad SD står för, utan att ha din hatiska anti-radar på, så finner du snart ut att deras polilk inte mer rasistisk än de flesta andra humanitära länder, såsom våra grannländer Danmark och Norge.

Ta reda på lite fakta innan du kommer med en massa lögner. Jag diskutera gärna riktiga olikheter.
  • Dorian Ertymexx
    Molle1981 skrev 2015-02-03 13:18:03 följande:
    Som vanligt en massa falska och påstådda påhopp, som det brukar vara när man pratar med anti-SDare. Det är just denna bilden den vänstervridna mainstreammedia vill att vi i Sverige ska tro. Men har du någonsin hört eller läst att SD vill stänga gränser och slänga ut folk med mörk hudfärg. Behöver inte ens be om någon källa på det, för det vet både du och jag att det inte är finns. Det är enbart i din uppbyggda fantasi det är så, något ni anti-SDare (media, politiker och såkallade anti-rasister) brukar dagdrömma om.

Om du läser genom vad SD står för, utan att ha din hatiska anti-radar på, så finner du snart ut att deras polilk inte mer rasistisk än de flesta andra humanitära länder, såsom våra grannländer Danmark och Norge.

Ta reda på lite fakta innan du kommer med en massa lögner. Jag diskutera gärna riktiga olikheter.
    Ja det har jag. Säger frasen "uppmuntran till repatriering" dig något? Det är en SD-fras som lite fint smögs bort när det fick massiv kritik. SD jobbar hårt på att verka PK, men deras agerande avslöjar dem. Som när de är beredda att offra hela Sveriges väl och ve för att få stänga gränserna.

Du menar våra grannländer med tydligt rasistiska och fascistoida partier i ledningen? Du skämtar va?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Molle1981
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-03 17:07:19 följande:

Ja det har jag. Säger frasen "uppmuntran till repatriering" dig något? Det är en SD-fras som lite fint smögs bort när det fick massiv kritik. SD jobbar hårt på att verka PK, men deras agerande avslöjar dem. Som när de är beredda att offra hela Sveriges väl och ve för att få stänga gränserna.

Du menar våra grannländer med tydligt rasistiska och fascistoida partier i ledningen? Du skämtar va?

Ja jag känner till det och vad är det i det som säger att SD hatar alla mörkhyade människor? Väldigt långsökt om du frågar mig, men det är så det brukar gå till när ni anti-SDare eller invandringspolitikens kramare ska komma med motargument till det förnuftiga. Att folk ska bli uppmuntrande till att resa tillbaka när orolighetens är över är ju väldigt bra. Vem vill inte återvända till sitt hemland om det blir möjligt, de flesta skulle jag säga om de verkligen har flytt hur pga att de varit tvungna. Men det är ju tyvärr så att det inte krig eller förföljelse som är den viktigaste orsaken för att personer vill invandra hit utan pga de ekonomiska fördelarna och ett rikare liv. Vilket enligt mig inte är ett asylskäl och heller inte enligt FN.

Den sista meningen förstod jag inte riktigt vad du menade med?
  • nihka
    Molle1981 skrev 2015-02-03 20:09:09 följande:
    Men det är ju tyvärr så att det inte krig eller förföljelse som är den viktigaste orsaken för att personer vill invandra hit utan pga de ekonomiska fördelarna och ett rikare liv. Vilket enligt mig inte är ett asylskäl och heller inte enligt FN.
    Fel igen. FN:s flyktingkommissarie Antonio Guterres tackade Sverige för all hjälp vår del av flyktingmottagningen.

Han tyckte att alla europeiska länder borde göra som Sverige.

• Molle1981
    nihka skrev 2015-02-04 00:10:18 följande:

Fel igen. FN:s flyktingkommissarie Antonio Guterres tackade Sverige för all hjälp vår del av flyktingmottagningen.Han tyckte att alla europeiska länder borde göra som Sverige.

Men det kan du och alla glömma att de kommer göra när de ser hur det gått för Sverige. Ett skräckexempel de med förundran beskådar.
  • nihka
    Molle1981 skrev 2015-02-04 20:00:19 följande:
    Men det kan du och alla glömma att de kommer göra när de ser hur det gått för Sverige. Ett skräckexempel de med förundran beskådar.
    Krig är ett alldeles ypperligt asylskäl och det är som bekant krig i Syrien. FN:s flyktingkommissarie Antonio Guterres tackade Sverige för all hjälp vår del av flyktingmottagningen.

Han tyckte att alla europeiska länder borde göra som Sverige och var lika positivt inställd till Tysklands insatser.

Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?