• Molle1981

Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?

Detta är väl de sakerna jag anser det mångkulturella experimentet har medfört i Sverige. Tror nog vi hade haft pizza ändå men, det brukar ofta daltas om att hade vi inte haft denna invandring, så hade vi varken haft Pizza eller Zlatan ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
  • Common sense

Det går tyvärr inte att svara korrekt i din omröstning eftersom du frågar efter vad som är "det bästa med mångkulturen" och sedan listar nästan enbart negativa saker.

Gör om, gör rätt.

• Sensitiveguy
    Common sense skrev 2015-01-19 08:56:05 följande:

Det går tyvärr inte att svara korrekt i din omröstning eftersom du frågar efter vad som är "det bästa med mångkulturen" och sedan listar nästan enbart negativa saker.

Gör om, gör rätt.

Du kunde bara svarat pizza och Zlatan i den tråd som handlar om vad som är dåligt med mångkulturen i så fall.
  • Anonym (Mästerkocken)
    KillBill skrev 2015-01-18 11:57:49 följande:
    Har du ätit billig, god och autentisk  etnisk mat på svenska restauranger lagad av svenska kockar? Jag pratar om italiensk, kinesisk, tailänsk, indisk, eller arabisk (kebab)?
    Kebab är ju skräpmat.

• Dorian Ertymexx
    Anonym (Mästerkocken) skrev 2015-01-19 13:29:45 följande:
    Kebab är ju skräpmat.

I motsats till köttbullar och korv som är högkvalitetmat!?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-19 19:31:52 följande:
    Hur var det nu, vilket E-nummer har vatten?
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Anonym (Hej)
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-19 19:31:52 följande:

Hemlagade köttbullar är definitivt kvalitet-mat, och tja tysk-kvalitetkorv innehåller ca 80% kött. Men inget nytt under solen här, noll koll som vanligt.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Hej) skrev 2015-01-19 20:42:07 följande:
    Hemlagade köttbullar är definitivt kvalitet-mat, och tja tysk-kvalitetkorv innehåller ca 80% kött. Men inget nytt under solen här, noll koll som vanligt.
    Och kebab är nötkött. Så... your point being?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Aniiee
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-20 02:34:14 följande:
    Och kebab är nötkött. Så... your point being?
    I'm guessing sushi.... maki rolls.....
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Molle1981
    MrFahrenheit skrev 2015-01-16 21:41:20 följande:

Jag gillar personer som uppskattar de rätta ingredienserna utan att blanda in en massa E-nummer i skiten.

Du och jag har något på G!

Ja riktig mat ska det vara, så synd att det förekommer så mkt fusk med maten i dagens samhälle!
  • Molle1981
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-17 21:19:45 följande:

Nej, jag tycker vi ska motarbeta rasism. För rasism försvinner inte bara för att invandrarna gör det. Rasism fanns långt innan den moderna invandringen, men då var det samer, tattare och folk från olika landsändar som hatades istället. Hatet bakom rasism är omättligt, det kommer inte lägga sig för att några försvinner. Det kommer bara söka nya människor att skylla allt som är fel på, nya grupper att plåga och förakta.

Klart att ingen rasism är okej, men det verkade precis som att du bara var emot rasism från etniskt svenskar mot utomeuropeiska etniciteter.
Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?