• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Linda8110
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:42:48 följande:
    Grejen är att vi inte ses förrän då. Jag inte gärna berätta över telefon.
    Det förstår jag då!
  • PD1984
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:06:39 följande:

Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?

Grattis till plusset :)
  • 89Madeleine

Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?

phpvFwalj10895.jpg

Stort grattis!! :D
  • Kakan1976

phpvFwalj10895.jpg

Tjohoo! Grattis!
  • Josefinehej

Det gjorde jag sist. Köpte små strumpor med <3 Dad på :) sen att de blev missfall då är en annan sak :/ men idéen är bra!

Kingston skrev 2015-02-17 19:56:38 följande:

Grattis gumman! Jag skulle också gråta floder, men att du ska hålla dig till på lördag... Det hade jag aldrig fixat haha!

Jag efterlyser också roliga tips att kläcka det på men kommer inte på något jättebra direkt (sedan vågar jag inte ens hoppas på positivt test ändå så jag har inte lagt ner så väldans mkt tankeverksamhet på det där).

Köp ett par söta babystrumpor och slå in kanske? :)

• Josefinehej

Gud vad glad jag blir för din skull! Grattis!!

Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:15:17 följande:

Tårarna bara rinner! Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mannen vet inget ännu... Tänkte överraska honom med en middag på lördag och då berätta. Något förslag på något roligt sätt att berätta?

• Utflykt i verkligheten

Tack alla! Ja det är tortyr att inte få berätta förrän på lördag, men så får jag ju skylla mig själv som testade så tidigt...

Det lutar åt att jag gör som ni säger: Slå in ett paket med testet och nåt sött bebisplagg som det står pappa på. Han kommer gråta floder! Jag kommer gråta floder!

Han har längtat i så många efter barn och under bra lång tid visste han inte ens om det var möjligt att göra IVF eftersom att man inte gör utredning på singlar. Så lyckan var total när vi fick reda på att han hade spermier att hämta direkt från testiklarna. Och nu är jag gravid! Helt ofattbart!! Och underbart!

• shinyxxx

Som ni vet plussade jag 11/2. Har sen igår fått ljusbruna flytningar .. Livrädd för att det är missfall på g.. Känner mig helt knäckt !!:(

• Kakan1976
    shinyxxx skrev 2015-02-18 06:25:40 följande:

Som ni vet plussade jag 11/2. Har sen igår fått ljusbruna flytningar .. Livrädd för att det är missfall på g.. Känner mig helt knäckt !!:(

Usch, förstår din oro. Hoppas verkligen att det inte är någon fara. Kan du åka in och kolla på akuten eller kliniken?

Kram
  • Josefinehej
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 22:42:17 följande:

Tack alla! Ja det är tortyr att inte få berätta förrän på lördag, men så får jag ju skylla mig själv som testade så tidigt...

Det lutar åt att jag gör som ni säger: Slå in ett paket med testet och nåt sött bebisplagg som det står pappa på. Han kommer gråta floder! Jag kommer gråta floder!

Han har längtat i så många efter barn och under bra lång tid visste han inte ens om det var möjligt att göra IVF eftersom att man inte gör utredning på singlar. Så lyckan var total när vi fick reda på att han hade spermier att hämta direkt från testiklarna. Och nu är jag gravid! Helt ofattbart!! Och underbart!

blir alldeles varm i hjärtat att läsa det du skriver. Även om jag misslyckas så kan jag verkligen glädjas med dig och alla andra här <3

kram
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari